Direktlänk till inlägg 8 september 2007

hultan - 8 september

Av alexandra - 8 september 2007 16:30

Min vecka, den har vare bra, fett kul har jag haft iaf :D med vicky, det var ju fan det roligaste på hela veckan vill jag lova. fikan på badhuset, flummning på stan å allt det där. helvete, måste bara berätta asså. det började såhär ;

Vi var ledig från skolan igår ( fredag ) och då bestämde jag å vicky oss för att dra till nivrena å mobba småfjortisar, men när vi väl kom dit, så vare typ inga där, så vi tänkte att vi skulle köpa oss en kopp kaffe :D så vi gick till badhuset, dom har ju fått en sån där jävla kaffemaskinapparatgrejjssak där. så vi köpte en kopp var, men sen när vi väl druckit lite av vårat kaffe, så tyckte vi att det fattades något, så vi köpte varsin kanelbulle också. så då satt vi där å drack vårat kaffe och åt våran kanelbulle. våran fika på badhuset. waah :D ^^ sen efter det så tyckte vi det började bli lite varmt så vi skulle ut å ta lite frisk luft, å då bestämde vi oss för att åka till stan å kolla på en väska. så vi gör det. när vi kommer till stan, träffar vi fia, malin, fille, och adam !  så vi sitter med dom ett tag. sen går vi vidare till åhlens och där, där fanns den underbaraste väskan i hela världen. asså, det är bara jag å vicky som vet hur det kändes att se den där väskan hänga där och bara se snygg ut ! båda två bah: " ååhh jävlar vilken snygg väska, fan finns det ingen spegel här eller ?! " helvete, fan vad jag blev kär, asså kärlek vid första ögonkastet vill jag lova! * aleex vill ha, aleex vill ha !  *

sen efter det, så gick vi runt i alla affärer å flumma sönder! ^^ haha, har aldrig skrattat så jävla mkt i hela mitt liv. fett jävla nice vare iaf :D

ja, det var väl det jag ville berätta idag :).

bajsbajs

/ hultan ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra - 27 november 2008 11:34

Nu tror jag nog att bloggen är färdig ;p tack älsklingssis <3   tänker inte ta bort den här, men jag kommer heller inte använda den, så om ni vill fortsätta läsa , så gör det på ; http://lillasysteralexandra.blogg.se   pusssssssssssssssssssssshey ...

Av alexandra - 23 november 2008 17:05

tänkte bara berätta att jag tänker skaffa ny blogg inom en snar framtid. har inte bestämt när än, men jag säger till, oroa er inte!   pusssssssssssssssssssssssssshey ...

Av alexandra - 23 november 2008 15:35

Sitter här i fagervik och har nyss kollat på film ;) "Jiddra inte med Zohan" . En fråga som dyker upp i mitt huvud efter varje film är ; Varför slutar alla filmer lyckligt ? Finns det ens EN film som inte gör det ? Det börjar bli lite irriterande ....

Av alexandra - 21 november 2008 10:51

i min fantasi, rullar vi runt bland mjuka kuddar   ------------------------- sitter på skolan nuja, och har svenska . precis gjort en bildanalys vilken gick jävligt bra . :):)   efter skolan blire till att dra till kickans grav :') men jag glömde...

Av alexandra - 20 november 2008 13:06

you're so hot, teasing me   ------------------------ asså, ni kan fan inte gissa vart jag är nu. jag ger er en ledtråd; det börjar på S och slutar på KOLAN xD  som fucking jävla vanligt!   idag blire utvecklingssamtal. men eftersom att jag är bä...

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards