Alla inlägg under december 2007

Av alexandra - 30 december 2007 22:42

you raise me up

Förlåt att jag inte skrivit på länge. Men jag har inte mått så bra på sista tiden. Allt är så jävla jobbigt med alla småfjortisar som inte klarar av att skaffa sig egna liv utan måste hålla på å sabba mitt ! så fucking jävla jobbigt , jävla snorungar. :@


Men aja, snart två månader sedan, Kickan!

Ingen pratar om dig längre. Det är precis som om alla bara glömt dig. :/ Jag vet fan inte vad jag har att leva för snart. Hade det inte varit för Tomas så hade jag vare med dig för längesen gumman. Vi pratar om att förlova oss, kickan. Du borde vara här å dela det med mig. Jag börjar tro att mitt liv är dömt att leva ensamt. du borde vara här med mig gumman. Jag trodde aldrig jag skulle träffa ngn som du, å när jag väl gör det , då rycks du ifrån mig. Gott nytt år gumman. Jag älskar dig.

/A

Av alexandra - 24 december 2007 23:28

GOD FUCKING JUL

 haha, julafton, VÄRLDENS BÄSTA! asså, jag har fått så sjuk mkt grejjer, som jag verkligen tycker om också! en digitalkamera :D  till exempel . fett jävla nöjd asså !


  • En digitalkamera
  • Minneskort
  • Väska till kameran
  • En bok
  • Presentkort på bio, 2 st. Sen ett på GinaTricot
  • Godis x)
  • En dödskallering
  • Två dödskalle halsband
  • Ett dödskalle glas
  • 6 dödskalle shotglas
  • Gardiner med dödskallar
  • en bricka med dödskallar
  • en filt med dödskallar
  • en kudde med dödskallar
  • Duschshiet
  • Body scrub å shiet som luktar kokos ;p
  • En fett snygg ljusbägare, typ, med svarta stenar på. fett jävla snygg
  • Ett ljus, som jag inte kommer ihåg vad det luktar xp

Två pennor , men typ fjädrar på . gulliga, som fan


haha, aa ,det var väl typ det .Men fett nöjd är jag iaf :D men jag ska fan dra å kolla på film nuja. men vi höres mina darlingar! lavio <3

/A

Av alexandra - 18 december 2007 21:26

i just want for my own, more than you could ever know


Haha^^ vet ni vad jag har glömt bort ? glömde ju säga hur förra veckan blev. men jag gör det nu x)

 Var ju på luciavakan. Sov tre gånger på hela natten. En gång på varje film. Sen åkte jag hem å sov lite till. Kom hem typ kvart i 10 på morron. Gick å la mig, å mamma väckte mig halv 2. fett nice att sova. sen for jag till jobbet, på den dära julshieten. trött som ett jävla as, xp

haha, men det blev ganska bra till slut ändå ! ^^


okej, det var förra veckan . nu äre bara denna dagen kvar. Tisdag. Har jobbat. Sen har jag bara vare hemma. Lyssnat på musik, å terrat min kontaktlista med sms :D haha^^ jag hade lite å gö . x)

har inte vare med älsk idag heller. :/ men aja, får väl klara mig nån dag till.


emma nordin. du är den bästa

isabelle velander. the one and only

victoria berglund. 4 lajf ?

ronja helsing. meningen med livet

lina berglund. ett hjärta av guld

tomas aldrin. the love of my life <3

de 6 bästa i mitt liv. jag älskar er (`v´)


/A

Av alexandra - 17 december 2007 22:24

all i want for christmas is you


Emma Nordin, min tokis <3

Tomas Aldrin, kärleken <3

Isabelle Velander, toao <3


De tre bästa i världen <3 Jag älskar er, glöm aldrig det.


Min dag har väl vare bra. Jobbat å slitit. fan inga av barna på dagis kände igen mig när jag kom till jobbet imorse. glömde ju bort att jag klippt mig å färgat håret . x)  haha, men det vart bra till slut. dom fattade att det var jag efter ett tag . ^^


De tre fucking jävla fittorna ska ha sååååå mkt jävla stryk så dom inte andas mer. jävla horer. get some lives bitches ;p

haha, kommer sitta å asg i rättsalen när domen kommer vettu. Nöjet är helt på min sida. det svär jag på ^^ FAN x) haha, okej det där var töntigt, men det bjuder jag på ;D  haha^^

/A

Av alexandra - 16 december 2007 22:21

ser du mörkret i mitt hjärta

ser du mörkret i min själ.

jag gråter utan tårar,

och jag hatar utan själ


En fett underbar helg, med älsk. Var med han heeeeela helgen. fredag, lördag och söndag. Sååå myys. Jag älskar dig, hjärtat.

Ett datum att alltid minnas är den 11 / 12 - 2007 . Dagen det blev vi, älskling.

 Jag har inte så mkt att säga. Händer inte så mkt i mitt liv för tillfället. Det skulle väl vara, ja, en vecka kvar i skolan, sen äre lov . fett nice :D nyår, då jävlar. inte ngn går säkert då iaf :D haha^^ se upp alla töntar, nu kommer njurundas eget gäng ut på stan å rockar fett x) haha^^ näe, jag skojjar bara. men men, ska nog sova nu, har mkt att göra imorron ;D skolan, jobbet, å sedan soooooooova <3 haha, jag å sängen, föralltid :D <3

/A


Av alexandra - 12 december 2007 16:25

I don't need no one else but you in my life,

even if i try i can't work it out.


Luciavakan ikv :) Men idag har jag jobbat, fett skönt. Dagen han fan gått jävligt fort.


TomasAldrin

Mitt hjärta slår för dig älskling. Jag vill alltid ha dig. Du är den som får mig att må bra. Det är verkligen dig jag älskar. Seriöst. Förstå det.

/A

Av alexandra - 11 december 2007 16:16

wiie ;D

1 1 / 1 2 - 2 0 0 7

Dagen det blev vi.

Av alexandra - 10 december 2007 17:55

Öppna din dörr och säg att du vill ha mig här.

Säg att du inom dig bär, bara kärlekens röst


Idag, inte gjort mkt. Jobbat. Sket i kursen idag. Orkade inte. Var inte så kul som jag trodde det skulle vara heller :/ . Sen åkte jag och Malla till stan, för hon skulle köpa nå skitgrejjs. Sen for jag hem, å nu sitter jag här.

Fan vilken jävla vecka detta kommer bli.

Onsdag: Jobba. Sen luciavakan på kvällen/natten.

Torsdag: Skolan, sen nå julgrejjs med praktiken.

Men jag ska nog klara det. Skriver i slutet av veckan hur det gick med allt :)


TomasAldrin,

Förlåt för allt. Jag har försökt så jävla länge att få dig att förstå att det är dig jag älskar, och sen gjorde jag sådär. Förlåt. Men jag ska försöka förklara nu, igen, hur mkt jag älskar dig och att jag inte kan leva utan dig. Jag ska ta bort det jag skrev också. Men lyssna nurå.

Du är mitt livs kärlek. Det har du varit sen första gången jag träffade dig. Kärlek vid första ögonkastet, eller vad?

Men iaf,

Det är över ett år sen vi gjorde slut, 27/11-06, efter ett förhållande på över 2 år. Men i över ett års tid, så har jag tänkt på att ta livet av mig, för att jag inte hade dig, men jag har vare för feg. Jag har tänkt på dig, varje dag i över 3 år. Det går inte en sekund utan att jag tänker på dig. Natten till idag, måndag 10 december2007, har jag fan knappt sovit ett dugg, för jag har tänkt på dig, å allt vi hade, och hur jag än vrider och vänder på det så kommer jag fram till samma jävla slutsats: Jag älskar dig, och jag behöver allt det vi hade för att kunna leva. Jag vill ha tillbaka allt vi en gång hade.  Jag vet seriöst inte hur jag ska förklara min kärlek till dig. Men jag har sagt att jag ska göra det, så nu försöker jag. Jag skulle kunna göra vadsomhelst för dig. Vadsomhelst. Allt du ber om. Nästan. Inte nå perversa grejjer kanske, men, aa du fattar ?

Visst, du krossade mitt hjärta. Du sårade mig. Men jag älskar dig ändå. Det är inte många som kan det. Men jag kan tydligen. Jag trodde aldrig jag kunde älska ngn så mkt som jag älskar dig. I över ett år har jag försökt glömma dig, men det har fan inte gått. Märks det?

Asså, jag vet inte vad jag ska skriva mer. Jag blir galen. Jag har ju hur mkt som helst, men jag vet inte hur jag ska beskriva med ord. Jag vet inte hur jag ska beskriva över huvud taget, men jag har gjort så gott jag kan, å nu hoppas jag bara att du förstår.

Jag älskar dig ! <3


/A

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards