Direktlänk till inlägg 20 november 2008

Torsdag 20 november

Av alexandra - 20 november 2008 13:06

you're so hot, teasing me


------------------------

asså, ni kan fan inte gissa vart jag är nu. jag ger er en ledtråd; det börjar på S och slutar på KOLAN xD

 som fucking jävla vanligt!


idag blire utvecklingssamtal. men eftersom att jag är bäst så har jag inget att oroa mig för ;p jag har ju typ MVG i alla kurser =D fett med NIIIIIIIIICE


imorron ska jag och emma till kickans grav ;/ och knils kanske ska med också. hooooooooooppas!


i helgen blire nog ingenting. bara sitta hemma och tare lite smått lugnt.


HIHI vill ni veta nå kul ?! :D

JAG LÄÄÄÄÄÄÄNGTAR TILL JULAFTON!! och jag ska ju faktiskt fira julafton två ggr ;) första gången blir ju på luciahelgen :) sen på den riktiga julen såklart =)


asså, jag vettefan vad jag ska skriva mer nu. hörs till veckan.

pusssssssssssssshey

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra - 27 november 2008 11:34

Nu tror jag nog att bloggen är färdig ;p tack älsklingssis <3   tänker inte ta bort den här, men jag kommer heller inte använda den, så om ni vill fortsätta läsa , så gör det på ; http://lillasysteralexandra.blogg.se   pusssssssssssssssssssssshey ...

Av alexandra - 23 november 2008 17:05

tänkte bara berätta att jag tänker skaffa ny blogg inom en snar framtid. har inte bestämt när än, men jag säger till, oroa er inte!   pusssssssssssssssssssssssssshey ...

Av alexandra - 23 november 2008 15:35

Sitter här i fagervik och har nyss kollat på film ;) "Jiddra inte med Zohan" . En fråga som dyker upp i mitt huvud efter varje film är ; Varför slutar alla filmer lyckligt ? Finns det ens EN film som inte gör det ? Det börjar bli lite irriterande ....

Av alexandra - 21 november 2008 10:51

i min fantasi, rullar vi runt bland mjuka kuddar   ------------------------- sitter på skolan nuja, och har svenska . precis gjort en bildanalys vilken gick jävligt bra . :):)   efter skolan blire till att dra till kickans grav :') men jag glömde...

Av alexandra - 19 november 2008 12:00

i've been through hell, now show me heaven   --------------------------- sitter på skolan igen xD har lunch nu , men det var ääääääääääckligt, så jag sket i att äta. har precis haft svenska och hållt på med min jävla rapportfan. och jag har bes...

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards