Alla inlägg under oktober 2008

Av alexandra - 30 oktober 2008 21:58

where are those happy days, they seem so hard to find.

i've tried to reach for you but you have closed your mind



-----------------------------

 nu är jag hemma igen :)


imorron äre fredag och då blire feeeest :D halloweenfest. måste vara utklädd för att få komma in, och jag ska vara eeeeemoooo i år med :D jag var ju fett snygg förra året så det blir ännu bättre den här gången ;p


 ska till stan och köpa lite grejjs till kvällen ;) eller jag menar, jag ska till birsta med syrrorna :D


asså, nu äre så här att jag funderar på att skaffa mig en ny blogg, men jag vet inte riktigt vilken blogg jag ska välja av alla, så jag skulle vara huuuur tacksam som helst för era förslag. :)


menmen, ska väl göra nå annat nuja .


pusssssssshey

Av alexandra - 29 oktober 2008 14:12

minnena finns kvar


-------------------------


idag äre onsdag, och jag är kvar hos sis, och ensam hemma igen. har inte gjort så värst mkt, kollat på tv, spelat lite betapet och duschat. ska till birsta sen och lämna in min fucking telefon, för tredje gången :// fett med jobbigt.


det är fortfarande lov och på lördag blire feeeeest :D på söndag blire bio, bakis och jävlig. men det löser sig. att mysa i biomörkret är nog bara myys när man är bakis ;p haha, har aldrig testat så vi får väl se ;))


näe, nu ska jag ta och borsta håret och sminka mig lite. RIIIIIIING


pusssssssssssshey

Av alexandra - 27 oktober 2008 09:18

honey, i'm still free


--------------------

sitter hos syster nu, och är ensam hemma för både T och J jobbar =) haha J är väl nere i sthlm nu, eller iaf påväg =)) och T jobbar på lidl xD haha^^ menmen, det är väl myyyys här. lillkatten deras är som en svans, hon följer med mig överallt, tillochmed in på toa, då satt hon i mitt knä xD


syster slutar 14.00 så då blire en tur in till birsta :))


nu ska jag nog gå och se lite på tv, eller ngt, tror jag :) men riiiiing <3


pusssssssssssssssssshey

Av alexandra - 26 oktober 2008 09:49

i can still recall, our last summer


-------------------------

 Fredag; först skolan, och vi hade ju inga lektioner eftersom det var FN-dagen så det var bara en jävla massa föreläsningar ist :// fett med drygt. efter skolan, så drog jag hem, men jag fick ju sitta en halvtimme i kvissle, för att vänta på issa, som kom med bussen efter mig ;p men när vi väl kom hem , så käkade vi middag, fiiiiinmiddag med potatisbullar, bacon och lingonsylt ;p efter det kollade vi på film , " Torkel i knipa " . sen började vi göra oss klara, vilket tog en timme xD typ , haha^^ sen gick vi till erica, som hade fest, inflyttningsfest :) det var inte såå hemskt mkt folk där , eftersom att klockan bara var 19.00 typ. men typ vid 20.00 tiden så gick vi hem till mig och kollade på idol, vilket var suveränt eftersom det var ABBA-tema denna veckan, so i liked it . sen gick vi tillbaka till erica igen, och då vare lite mer folk där :) fett med nice. träffade massor med folk som jag inte hade sett på länge , :D så det blev ju lite att dricka då, var ju liiiiite på lyset, framåt kvällen. okejokej, jag ska vara ärlig, inte så liiiiiite packad . xD menmen, kul vare . vid typ 03.15 gick vi hem och la oss, jag, issa, pontus och lunkan . men somnade fan inte förrän 06.30 xD jobbigt värre.


Lördag; vaknade 09.30 av att pontus jävla mobil ringde hela tiden :@ fett jobbigt. men jag klev iaf upp då, och lunkan och pontus drog då. issa låg kvar och sov tills klockan blev 12.00 och jag väckte henne xD haha, menmen, jag klev upp, satte mig vid datorn och la över alla bilderna från kameran till datorn och sen in på bdb , kolla vettja ; ahult

Efter det, kollade jag lite på tv, sen satte jag mig vid datorn igen, och jag var bakis som en jävla jude , fyfan vad jobbigt. :// menmen, jag satte mig vid datorn igen, och sen ringde tomas så jag pratade lite med han också , sen väckte jag isabelle ;p vi kokade lite pasta, och sen kollade på film, SATC, men vi hann inte kolla klart, för att hon skulle hem . så jag följde med henne en bit och sen gick jag till erica, med mina spaghettiben xD där var jag bara en stund, sen gick jag hem och fixade och donade lite på datorn , för den hade damp . sen gick jag tillbaka till erica och skulle äta, med henne och tommy , sen typ drog jag hem igen, och fixade lite mer på datorn . sen ringde erica och jag gick dit igen, men då somnade jag , så jag gick hem igen . ^^ fan, fram och tillbaka, fram och tillbaka, heeela tiden. men när jag väl kom hem så mådde jag skitdåligt, så jag la mig i brorsans säng en stund, men då somnade jag ju där, med kläderna på och allt,


Söndag; vaknade klockan 5 imorse, och tog på mig täcket och somnade om , sen klev jag upp 08.40 , fast man ska ju ställa om klockorna idag, så jag klev upp 07.40 xD har inte gjort så värst mkt, vridit tillbaka alla klockor bara. och nu sitter jag här, och berättar om min helg, och smsar med syster, som kommer och hämtar mig ikv, när hon har slutat jobbet :) fett med mys på det. även att jag fortfarande mår dåligt, och allt. och jag håller även på att bli fett förkyld. hua! men idag blire städning på mitt rum och sen ska jag duscha och skit, har fortfarande grogg i håret xD ÄCKLIGT! men igår var jag så jävla tärd så pallade inte göra ett jävla skit. :/

men som sagt , syster hämtar mig ikv, och jag blir där tills på tisdag :) sen på onsdag så äre väl fest igen xD har ju lov den här veckan :D fett med nice.


menmen, nu ska jag kolla på tv, sen ska jag städa , och mina gratissms går ut idag, btw, men det är bara att ringa :D <3


pusssssssssssssssshey

(:

Av alexandra - 19 oktober 2008 21:25

var, när, så finns jag alltid där, bredvid dig som en ängel, var dag.


-----------------------

I'm back, efter ett litet avbrott från skrivandet.

 det första jag vill göra, nu när jag är tillbaka, är att berätta lite om helgen, som jag spenderade hos sis, i den, inte alltför stora kommunen, timrå..


Fredag; Först så var det ju skolan på dagen, fram till typ 13.00 sen blev det till att fara hemöver, och när jag väl kom hem, så skulle syrran åka och handla med sin förvaltare så då följde jag med, bara för att slippa sitta hemma. så en tur till staden och bydalen blev det dårå. sen på kvällen, typ runt 21.00 tiden kom min favorit theresé och hämtade mig.. eller ah, jonas var ju också med såklart :) men iaf, då så åkte vi hem till dom, och sen gjorde vi nog inte så mkt mer, inte som jag kommer ihåg iaf .. eller jo, vi kollade ju på Toy Story 2 men jag somnade i typ mitten av filmen, sen så när den var slut, så väckte sis mig så jag gick och la mig i andra rummet ist, och då somnade jag på en gång, typ.


Lördag; Sis väckte mig typ vid 12.00 och jag fick såklart inte sova mer :// fan, hade sovit i drygt tretton timmar xD men ändå, jag var trött!! whatever, jag klev upp och vi fikade lite. sen så kom deras granne med äppelkaka, så jag och sis for till affären och köpte vaniljsås (: sen så åkte vi hem igen, och kollade på Lilla sjöjungfrun och åt äppelkaka med vaniljsås xD skitgott vare q: efter det så tog vi en tur till bandsjön, och hälsade på där ett tag, sen åkte vi en väääääldigt lång väg tillbaka. trevligt. när vi kom hem så gjorde vi mat, sen ringde syrrans kompis, Sandra, och hon hade tråkigt så jag och syrran hämtade henne och åkte på en biltur genom sundsvall :) bild finns på bdb , ahult  .  först var vi i birsta, och där vare fullt med folk, en massa bilar och epatraktorer , och vi hade verkligen ingen aning om vad som hände där, så vi åkte till stan ist, upp på södra berget, och kollade ut över stan, skitfint vare, verkligen. när vi väl stog där uppe, så såg vi en massa blåljus och skit på motorvägen vid skönsberg, så vi sprang typ tillbaka till bilen och körde dit för att kolla vad som hänt, och då vare en liten bilolycka. tror inte det var några skadade, men ändå. efter det, åkte vi tillbaka till birsta, till max, för sandra var lite småsugen på lökringar q: hihi^^ där fick vi ju stå i hundra år, kändes det som, eftersom det var fortfarande en jävla massa bilar och skit där, ( vi fick veta senare att det var Street Racing på IKEAs parkering xD ) sen efter det så for vi tillbaka till timrå och släppte av sandra hemma hos henne, och vi for hemåt. gick och la oss på en gång, och jag somnade typ en halvtimme efter (: rolig dag :D


Söndag; vaknade av mig själv runt 11.00 snåret, syrran satt vid datorn som vanligt, och jag satte mig där med henne (: jonas låg och sov, eftersom han hade kört hela natten, q: jag lärde syrran hur man gör teman och skit till telefonen . sen käkade vi frukost, och kollade, efter det, på tv. har inte gjort så hemskt mkt idag, bara slöat. kollat en massa på tv. vi kollade på OTH, GG och sen skjussade sis hem mig, och nu sitter jag här (: ska snart gå och sova . tänkte bara lägga ut lite bilder på bdb först :p


pusshey

Av alexandra - 16 oktober 2008 21:57

<a href="http://www.bloggkoll.com/blogg/251003/welcome-to-my-fucking-life?claim=9yddq4cuzr4">Följ min blogg med bloggkoll</a>



------------------------

 nu blire plugg och sen sova , men RIIIIIIIIIING <3


pusshey




Av alexandra - 15 oktober 2008 20:51

asså, jag tror jag måste lägga ner bloggandet ett tag . . har fan inget att skriva om längre xD


--------------------

 idag var jag på stan med haileen (: och ikv ska jag plugga xD


nu ska jag se på grey's (:


pusshey

Av alexandra - 15 oktober 2008 13:43

sitter på skolan, som vanligt xD börjar bli less på skiten nu . menmen , måste ju gå satt .


----------------

efter skolan blire stan, med haileen (: <3 sen blire kanske till att träffa T en stund, om han orkar .


igår, var jag först på skolan, sen med fille och haileen, sen tomas och sist men inte minst jenita (:

kollade på mamma mia gjorde jag också, (:


--------------

var på socmöte imorse också. gick väl bra. fick nå uppdrag bara. hihi^^


menmen, orkar inte skriva nå mer nu, skriver ikv.

 RIIIING OCH SMSA!


pusshey

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards