Alla inlägg under februari 2008

Av alexandra - 16 februari 2008 10:25

i lay my love on you, that's all i wanna do.


Tomas, jag fattar inte helt enkelt. kan du vara snäll att förklara. be mig om ngt, så gör jag det. men hur ska jag kunna göra ngt när du inte säger vad ? aja, whatever. pallar snart inte bry mig mer. men jag kan ju tala om för dig att jag är inte som dina kompisar, jag tkr inte om att hänga på navet som en jävla lodis. och det kan du fan inte försöka ändra på. det är helt omöjligt, förstår du det ? jag vill inte ändra på dig heller.


omg, fan vad less jag är. jag undrar vart fan alla såkallade kompisar har tagit vägen ? :/ malin är typ den enda som är kvar. jaja, whatever. alla jävla kompiar verkar tro att bara jag ska höra av mig, men när jag gör det, då är dom spydig i telefon ist, hmm ? wtf ? vad har jag gjort som är så fucking jävla fel nu ? äre för att jag slutat dricka ? herregud ! men vet ni vad, vill ni ha det så, så får ni ha det så. byebye !



rättegången närmar sig allt mer och mer. gud, jag längtar. dom tror dom kan sätta dit mig för ngt ?! hahahahha^^ seriöst, min första tanke när jag fick höra det, var fan : " varför i hela jävla helvete skulle jag ge dom sprit, min sprit dessutom, som jag betalat för och som jag vill ha själv, varför skulle jag ge bort den ?! det är ju så jävla lamt så jag vet inte vad. och för det andra, varför skulle jag ge till dom ?! " omg. kom med ngt riktigt ?! nej just ja, finns fan inge ! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH :D:D:D:D:D:D:D:D

suck it, fuckers!


min helg, ser ut såhär:

Fredag: hemma med mamma, tittade på lets dance, ( jävla skit, att richard å cecilia åkte ut ! :@ )

Lördag: hemma, kanske med tomas, får se, om jag orkar. måste till ica, fick så jävla ont i halsen igår när jag vaknade så jag måste köpa halstabletter. :/

Söndag: hemma, städa, eller ngt, fan, hatar söndagar. kanske kan vara med tomas ?! får se vad som sägs.


jaja, whatever, tror nog det var allt. byebye, bitches. i love you <3

/ A

Av alexandra - 7 februari 2008 20:00

i won't hesitate no more, no more.


Två månader sedan din begravning, gumman ! fy helvete vad jag saknar dig. omg, jag saknar dig så det gör ont, men vet du vad ? Jag tror vi träffas ganska snart. Seriöst, gumman, jag skämtar inte. Allt är bara skit just nu, och jag har verkligen kämpat, jag har inte gett upp, inte än! men jag pallar inte mer. allt är för jobbigt. Jag vet att sist jag skrev till dig, så berättade jag att jag och tomas pratat om förlovning, men vet du vad sanningen är nu ? vi har gjort slut. för en månad sen. :/. just drf jag skulle behöva dig nu. tror jag ska åka ut till din grav snart. hälsa på. vad säger du om det ? måste bara få tid först. har så mkt att göra nu. gymnasievalet ska lämnas in, måste få tillbaka alla betyg, å en massa sånt skit. men jag lovar, jag kommer snart och hälsar på. jag älskar dig gumman ! vila i frid, min ängel. <3


Fyfan, vad skönt. Jag fick ett besked idag, som jag har väntat länge på. För er som inte vet, så hände det en incident i september. Vill inte gå in på detaljer, men det hände en sak. Och idag fick jag papper på att rättegången ska vara den 1 april, i Sundsvalls Tingsrätt. Ni anar inte hur skönt det är att få veta att allt snart är över ?! Omg, men jag är även ganska närvös, för att prata inför mkt folk, det är ngt jag inte är bra på. Men vet ni vad ? Det är värt det. Att se han åka dit, GUUUD vad jag ska må bra sedan. Fyfan vad skönt. i love you guys. <3


Tomas, mitt hjärta tillhör dig. Om en vecka är det Alla Hjärtans Dag och det skulle vara roligt om du ville spendera den med mig. Inte som pojk/flickvän, utan som kompis, för det är bara det du vill, och jag ställer gärna upp. Men det är den dagen på året jag hatar allra mest, om jag inte får vara med dig. Jag är alltid ensam, på den dagen, alla år. Förutom två år i rad, 05-06 :) då var jag med dig. Det var ju den tiden vi var tsm, så att säga. Men jag vill vara med dig ändå, även i år, som kompis. Jag vill att du ska kunna vara min bästa vän. Eftersom du känner mig som ingen annan gör. Du känner till alla mina sidor, bra som dåliga. Och jag älskar dig för det. Jag älskar dig för din personlighet. Du är underbar, vet du det ? Jag kan helt enkelt inte glömma dig. trust me, jag har försökt. flera gånger, men vi ser ju alla att det inte funkar. att glömma dig alltså. du är det bästa som hänt mig. du är den enda. jag älskar dig <3


menmen, har nog inge mer att skriva. byebye bitches <3

/A

Av alexandra - 6 februari 2008 18:51

this moment whan love finds the way, this moment will last


OMG VAD JAG HATAR FJORTISAR SOM INTE KAN KOMMA PÅ NÅ EGET. JÄVLA ÄCKLIGA SMÅ FITTUNGAR. KOM PÅ NÅ NYTT IST. JAG ÄR FAN INTE DIN JÄVLA HJÄRNA, FATTA DET. SLAMPA!


wiie :) bara 36 dagar kvar :D fan längtar nått så jävulskt x)  hihihiihihihihihi :D


imorron är skola :/ fan, vill va på praktiken hellre. hatar skolan. slutar även sent imorron, om jag orkar gå på kursen, det får vi se. haha, men det är fett kul där iaf :D


tomas, du är mitt liv. jag vet det. jag älskar det helt enkelt, och jag kan inte göra ngt åt det. du säger hela tiden att jag ska satsa på ngn annan, men vafan, jag kan inte. jag älskar dig. mitt hjärta tillhör dig. du ska veta att jag verkligen har kämpat. jag har velat gått vidare, men vet du vad ? JAG KAN INTE! kan du vara snäll att förstå det ? my love for you is real. det har den alltid varit, och den kommer alltid att vara med :) <3 i love you honey <3


ja vad fan kan man mer skriva idag ? har inte så mkt mer. det ända jag skulle vilja veta är att vart fan är alla kompisar, när man väl behöver dom ?

aja, wtf, byebye bitches :) <3

/A

Av alexandra - 4 februari 2008 20:05

jag ser mörkret falla över allt det som har hänt.


Du har ingen aning. Jag älskar dig av hela mitt fucking hjärta, och allt gick uppåt ett bra tag, i hela 26 dagar. Men sen gick det utför, och det stannar inte. Jag klarar mig inte utan dig, och jag säger det här bara en gång till! Jag gav dig för helvete en chans till, men du tog den inte, och det är fan inte mitt problem. Men jag önskar du kunde visa mig vägen tillbaka. Nyckeln till ditt hjärta, jag hade den en gång, men du vägrar ge tillbaka den till mig. Du älskar inte mig, du tkr inte ens om mig. Men du är den rätta för mig, och eftersom du lämnade mig, så finns det ingen anledning kvar att leva. Jag pallar inge mer, jag är svag, jag vet det, men jag har verkligen kämpat, jag pallar inge mer. Jag önskar att dina känslor aldrig försvann. Du sa att du hade älskat mig hela året vi inte var tsm, du sa att du hade tänkt på mig hela tiden. Du sa att du ville ha mig, och du fick mig, men det är väl bara jakten som duger. Jag har insett allt nu, det är över för våran del, nu och föralltid, eftersom jag inte kan leva med mig själv längre, så finns det ingen chans för oss. Det skulle vara om du tog den nu. Men det gör du inte, eller hur ? Det spelar ingen roll hur jävla mkt jag sitter här och skriver, du ändrar dig inte. Du ångrar dig inte. Synd. Det var verkligen menat att du och jag skulle träffas. Men jag tror det var mitt största misstag. Alla varnade mig för dig, men jag ville inte lyssna, jag hade hittat mitt livs kärlek, men jag skulle ha lyssnat, jag skulle ha sagt nej. Du är inte den jag träffade för drygt 3 år sen. Jag har två val: 1) Ta livet av mig . 2) Gå vidare . Det är ju ganska självklart vilket av dom det blir. Jag har alltid sagt att det är fegt och töntigt att ta livet av sig, men nu förstår jag varför männsiskor gör så. Dom är olycklig, precis som jag. Men jag pallar inte gå vidare. Tror jag inte. Ska försöka ett tag till, funkar det inte så funkar det inte. Det märker vi väl. Oh my God, I miss you like hell. men wtf, What you see is what you get, baby, och det dög inte för dig. Jaja, whatever, pallar nog inte slösa mer av min tid på dig, du gör inte det på mig. Inte ens som kompis :/ . menmen, byebye bitches !
/A

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards