Alla inlägg under maj 2008

Av alexandra - 31 maj 2008 21:04

för älskling, det är bara du


gårdagen : var med malin på kvällen. drog till hellan, å kollade vad det var för folk :)

haha, även :

Biffen: fan vad du är lik issa nu!

Jag: meh ?

Biffen: jamen du är ju det!

Jag: aha? på vilket sätt då ?

Biffen: du har håret sådär, och... ja!

( jag hade luggen upp som en båge )


fan, lätt kvällens bästa konversation xD

haha. men sen drog jag hem och sov. mådde fett jävla illa!


idag ar jag inte gjort så jävla mkt. legat i sängen. typ.

nu ska jagdra å se film :)

xoxo, hultan!

Av alexandra - 29 maj 2008 21:00

there's so much pain, there is no love here.

so what will you do ?


fyfan vilken jävla smärta! herregud. what's wrong with me ?

imorse började det med att jag var heeelt frisk. sen efter ett tag fick jag värsta huvudvärken, och sen mådde jag illa. nu har jag skitont i ryggen :/ det värker riktigt jävla mkt vill jag lova. kan knappt sitta, eller stå, eller ligga. :s


idag fick jag veta att jag klarade mina betyg :D

fett jävla skönt.


fick sommarjobb också :)


menmen, pallar inte sittahär nå mer.

ring! 

xoxo, hultan!


Av alexandra - 28 maj 2008 22:03

what if i'm not so crazy, maybe you're the one who's wrong, not me


älskade lilla hultan. vad är det du säger nu ;o? om det skulle bli så att vi skiljs åt nästa år (som jag verkligen inte hoppas att vi gör & inte tror att vi kommer att göra heller) så kommer vi absolut inte att tappa kontakten för det! du vet ... jag klarar mig inte utan dig. du är en del av mig nu, så du får stå ut med mig för resten av ditt liv, muhaha, stackars dig. :D jag älskar dig, det vet du.

ronjas kommentar på mitt förra inlägg :')


älsklingsronja, jag vet inte ens vad jag ska säga. du gör mig mållös. i want you to be a part of me forever. jag älskar dig, hjärtat.


jag har många kompisar, men jag har inte hittat den där lilla extra.


idag vare min sista praktikdag och jag fick värsta presenterna av dom å grejjer. en blomma, skitfin. en skiva med ett bildspel och en typ " bok " med bilder på alla barna. shiet, det är ju nästan så jag börjar grina. :') i miss them allready.


menmen, imorron äre skola :/ pallar fan inte skiten snart :/ men det är ju tur att det bara är två veckor kvar :)


YÄÄY ! idag fick jag veta att jag har fått mitt efterlängtade sommarjobb :D äntligen. jag har nog väntat på det där brevet i två månader snart :)


idag har jag vare med t. allt var bra, tills han skulle gå hem, :/ det är inge kul när han ska gå, för då saknar jag han jättelänge tills vi ses igen :(


menmen, måste kolla på bilder nu.

xoxo, hultan !



Av alexandra - 27 maj 2008 22:41

boy, i miss your kisses


jag kommer då fan inte komma in på ngt program i år heller :@ blir fanimej ett jävla kukår till på iv. ÅHHHHHH! jag pallar inte det. blir fan aldrig klar med skolan. HOOOORA! vad less jag är.

men jag är glad att ronja klarar det. det är bra. men då kommer inte vi ses lika mkt som nu :/ typ inget alls med andra ord. kanske tappar kontakten helt ? :/ VILL INTE, VILL INTE, VILL INTE!

gjorde muntliga nationella i engelska idag. tror nog det gick ganska bra efter ronja gått ut därifrån x) jag kan seriöst inte snacka inför folk, det går inte, kommer inte ut nå ord :@ blir så jävla less på det. jag visste ju allt jag skulle säga å allt, men det gick bara inte så länge som hon var där inne. fan, blir ju fett jävla sur på mig själv. men samtidigt så hade det inte spelat ngn roll vem som hade vare där inne. kunde ha vare hitler, jag skulle ändå inte klara av det. kunde ha vare min morsa, skulle fortfarande inte komma ut nå ord.

shiet.

efter skolan for jag till praktiken och var där :) fett nice. imorron äre min sista dag, så mami och jag har bakat idag :) måste ju ha med mig lite fika å bju på x) haha^^


på fredag ska jag färga håret igen :) fan färgen har ju snart gått ur. så jag måste ju göra det igen xD


mina solbrillor kom idag :) och mina bh:ar. fett jävla söta vill jag lova.

en rosa, en vit och en typ aprikosorange eller vad man ska kalla det. skitfina.   


i miss you like crazy, t. känns wierd att knappt prata med dig.

menmen, ska typ sova nu. måste upp tidigt och väcka syrrans kille så han kan skjussa mig på jobbet :)


xoxo, hultan !

Av alexandra - 26 maj 2008 22:28

through the wind and the rain, she stands hard as a stone, in a world that she can't rise above.


idag har jag jobbat :) det är min sista vecka nu :'/ imorron ska jag och mami baka så ska jag ha med mig fika på onsdag, ( eftersom det är min sista dag )


annars har jag inte gjort så mkt idag. for hem, har spelat dot med mami och vi vann varsin gång ;) haha, jag vann första. :D


allt jag skrev igår, ångrar jag. jag älskar visst dig. jag vill visst ha dig. vettefan varför jag sa så. trodde väl att det skulle kännas lättare i mitt hjärta, men det gör det inte. jag älskar dig av hela mitt hjärta.


imorron ska jag å mami gå till frissan så ska dom få se hur mitt jävla äckelhår ser ut, :@ fan har inte haft färgen i en månad ens å det ser ut som " hej kom och hjälp mig " men ingen kom :@ LEEEEEEEESS!

ska även få mina kläder imorron :)


och ingen resa till k-krona blev det nu heller. inte just nu iaf. jag ska ju ner ngn gång i sommar, men tydligen inte just nu. :/ menmen, känns ganska skönt att faktiskt vara hemma också! :D


menmen, ska dra å sova nu å grejjer :D men see ya!

xoxo, hultan!

Av alexandra - 25 maj 2008 21:22

maybe you're the one who's wrong, not me


inte gjort allt för mkt idag. körde tidningen med syster inatt :/ gick väl ganska bra. såg två tranor, ett rådjur, och vi pratade även med kossorna :D haha, det såg skitfult ut xD therese öppnade rutan och sa; MUUUUU! haha, alla kossorna vände på sig och tittade på oss ! haha, dom var ju skitfula och feta! haha^^

 vi åkte kanske vid 02.00 sen var vi hemma typ 05.30 igen. då fikade vi lite mackos och juice och sen gick vi och la oss och sov igen :) haha, trodde aldrig jag skulle somna. x) sen väckte therese mig vid typ 11.30 igen, tror jag de va! sen låg vi typ i sängen i en timme, och bara prata. sen spela vi lite tvspel och jag VANN! :D haha, sen klädde vi på oss och åkte hem till mami, och käkade lite mat och spelade dot och sen åt vi kladdkaka ;) YUMMIE! sen nu är jag skitsur för att jag bara förlorade hela tiden. :@

menmen, ska väl dra å sova snart, är fett trött, och ska upp tidigt imorron :/ menmen, måste man så måste man ! finns inget att göra å den saken :(


jag har inte pratat med dig på heeeela helgen :/ känns lite konstigt, brukar ju alltid göra det :( jag saknar dig sååå jävla mkt. jag försöker verkligen att inte tänka på dig, men vad ska jag göra när jag inte får dig ur mina tankar ? jag vet inte ens om jag älskar dig längre, men vad spelar det egentligen för roll ? vi kommer aldrig bli tsm igen, satt. fast, allra längst in i hjärtat så kommer jag alltid att älska dig, lite mer än som bara kompis, och det kommer aldrig gå att ändra på. men jag vet inte om jag ens vill ha dig längre. du sårar mig bara. du hör aldrig av dig, och allt ska vara på dina fucking villkor. jag pallar inte mer, satt. menmen, vi får väl ta och prata om allt när vi väl träffas .


xo xo , hultan!

Av alexandra - 24 maj 2008 08:58

i will love you til' the day i die


just nu sitter jag i h-sand, syster ska göra omtenta. har vare här en timme redan, för hon trodde hon började 8.00, men det gjorde hon ju inte. hon började ju 9.00 så nu har hon precis gått, så jag ska väl sitta här en timme till eller så. men det är ju bra om hon får det gjort. hoppas du klarar det, favvis :) lycka till!


ja, ensamma hemma är vi ju också :) jonas är påväg till sthlm. myys :D heeeela sängen för oss själva inatt :D fast just ja, ska ju köra tidningen inatt också, eftersom att han inte är hemma och kan göra det :/ menmen, det blir nog bra. måste ta en promenix upp till macken sen å hämta firmabilen, eftersom vi kan inte köra två bilar samtidigt, x) ja mena, jag kan ju inte köra bil :/ men det kommer snart det med, hoppas jag :D haha^^


men nu ska jag väl göra nå annat. men RING ffs ;D vill ha ngn att prata med ;) menmen,


xo xo , hultan !

Av alexandra - 23 maj 2008 14:57

don't let me go, it's not the end.


idag har jag vare på skolan +o( gjort prov. sista för året, :D förutom muntliga engelska nationella på tisdag :/ men det går nog bra. hoppas jag, haha^^

 ska till favvis sen :) blire myys hela helgen. =) ! ensamma hemma å grejjer, mellan lördag och söndag ;D

haha, vad ska vi hitta på dårå, tro ?

hm, ngt blire alltid. typ dot, eller tvspel eller ngt ;D haha^^


men ni får ju gärna ringa :D har ju alltid mobilen med mig :D


just nu sitter jag bara å dunkar lite musik, och ska väl dra å packa lite snart. måste ju ha med mig en massa till läppen och grejjer ;) haha, menmen, see ya :)


OCH KOM IHÅG ATT RINGA! :D

xo xo, hultan !

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards