Direktlänk till inlägg 5 november 2008

trååååååååkigt ://

Av alexandra - 5 november 2008 21:47

läppar som glöder, när 1+1 blir 2


------------------------

skolan idarå ;p var på studiebesök på coop forum xD skitdrygt, men tydligen skitenkelt att få jobb där :) kanske ska söka extrajobb ? jag har inte riktigt bestämt mig än . får se.


oh my god , vad jag saknar dig älskling. jag vill vara med dig varje minut. jag gav mitt liv till dig, mitt hjärta. du vann mitt hjärta på en minut, gubben. men nu är allt över, och jag vet inte vad som gick fel. :s finns det ngt jag kan göra, som kan ställa allt till rätta ?


shiet, jag flyttar ju snart, men jag kommer fan inte våga åka bussfanskapet :s inte när min värsta fiende kör buss :// hur fan ska jag göra nurå ? MAMMA!!!! fan, han kommer ju typ köra av vägen eller krocka eller ngt, med vilje, bara för att jag sitter på bussjäveln :s hjälp!


hade prov idag, på skolan, referatprov xD äre ngn som vet vad ett referat är ? inte jag x| haha^^ det är bra det. ( NOT ) my god, hoppas det gick bra bara.


men nu kom syrran, så hon ska väl ha tillbaka sin dator förmodligen :// jävla skit också. men riiiiiiiiiiing. får se när jag skriver nästa gång :) fast det lär ju ska bli imorron, eftersom jag inte har nå matte så det blir till att sitta i datasalen xD haha^^


pussssssssssssssssssshey

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra - 27 november 2008 11:34

Nu tror jag nog att bloggen är färdig ;p tack älsklingssis <3   tänker inte ta bort den här, men jag kommer heller inte använda den, så om ni vill fortsätta läsa , så gör det på ; http://lillasysteralexandra.blogg.se   pusssssssssssssssssssssshey ...

Av alexandra - 23 november 2008 17:05

tänkte bara berätta att jag tänker skaffa ny blogg inom en snar framtid. har inte bestämt när än, men jag säger till, oroa er inte!   pusssssssssssssssssssssssssshey ...

Av alexandra - 23 november 2008 15:35

Sitter här i fagervik och har nyss kollat på film ;) "Jiddra inte med Zohan" . En fråga som dyker upp i mitt huvud efter varje film är ; Varför slutar alla filmer lyckligt ? Finns det ens EN film som inte gör det ? Det börjar bli lite irriterande ....

Av alexandra - 21 november 2008 10:51

i min fantasi, rullar vi runt bland mjuka kuddar   ------------------------- sitter på skolan nuja, och har svenska . precis gjort en bildanalys vilken gick jävligt bra . :):)   efter skolan blire till att dra till kickans grav :') men jag glömde...

Av alexandra - 20 november 2008 13:06

you're so hot, teasing me   ------------------------ asså, ni kan fan inte gissa vart jag är nu. jag ger er en ledtråd; det börjar på S och slutar på KOLAN xD  som fucking jävla vanligt!   idag blire utvecklingssamtal. men eftersom att jag är bä...

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards