Direktlänk till inlägg 11 november 2008

skooooooolan

Av alexandra - 11 november 2008 09:50

no one hears when i cry, would you care if i die


----------------------

har fortfarande inge internet hemma, så jag sitter på skolan nu. har haft prov och börjar om en halvtimme xD känns förjävla drygt. och jag har ju inte kolla bdb på hur längesomhelst, så det var ju bara typ 36 st som hade nya bilder och huuuuuur många bilder som helst även , fett med drygt.


igår var jag på stan med haileen , och sen var jag hemma och träffade tomas en sväng och den jäveln somnade medans jag var där xD trötta fanskap. men då hade han ju vare vaken typ 46 timmar i helgen ://



HEJSAN ALEXANDRA, ÄR DET KUL ATT BLOGGA? DE HOPPAS JAG BABEEEEE, tja bra hej bejbe

¨sa

///// haileen!


idag vettefan vare blir, :/ ngn som vill hitta på nått ?

imorron ska jag få tillbaka mina saker från tomas äre tänkt, men vi får väl se hure blir med den saken ;p han ju brud nu, satt vad ska han med mina saker till. nog för att han fick dom, men det finns en skillnad, sakerna betyder fortfarande ngt för mig .


menmen, skriver kanske senare, har ju datakunskap idag också, så det blir väl till att skriva dårå.

men riiiiing,

pussssssssssssshey

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra - 27 november 2008 11:34

Nu tror jag nog att bloggen är färdig ;p tack älsklingssis <3   tänker inte ta bort den här, men jag kommer heller inte använda den, så om ni vill fortsätta läsa , så gör det på ; http://lillasysteralexandra.blogg.se   pusssssssssssssssssssssshey ...

Av alexandra - 23 november 2008 17:05

tänkte bara berätta att jag tänker skaffa ny blogg inom en snar framtid. har inte bestämt när än, men jag säger till, oroa er inte!   pusssssssssssssssssssssssssshey ...

Av alexandra - 23 november 2008 15:35

Sitter här i fagervik och har nyss kollat på film ;) "Jiddra inte med Zohan" . En fråga som dyker upp i mitt huvud efter varje film är ; Varför slutar alla filmer lyckligt ? Finns det ens EN film som inte gör det ? Det börjar bli lite irriterande ....

Av alexandra - 21 november 2008 10:51

i min fantasi, rullar vi runt bland mjuka kuddar   ------------------------- sitter på skolan nuja, och har svenska . precis gjort en bildanalys vilken gick jävligt bra . :):)   efter skolan blire till att dra till kickans grav :') men jag glömde...

Av alexandra - 20 november 2008 13:06

you're so hot, teasing me   ------------------------ asså, ni kan fan inte gissa vart jag är nu. jag ger er en ledtråd; det börjar på S och slutar på KOLAN xD  som fucking jävla vanligt!   idag blire utvecklingssamtal. men eftersom att jag är bä...

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards