Direktlänk till inlägg 17 september 2007

a,H - 17 september

Av alexandra - 17 september 2007 23:15

fredag ; gjorde inte mkt , var nere i kvissle , och typ var på gården å shiet ;p typ snackade med äcklet . jag menar , hon använder ju såååå hårda ord , typ BUHU när jag läser å hör allt! jag menar, jag blir ju såå lessen :'( mohahaha ,inte alls ! så jävla omoget . GROW UP din lilla jävla fittunge . där träffade vi ante , å han jävluskt snygga kompis, mattias :D så jävla snygg grabb så det finns fan inte ! :D sen gjorde vi inte mkt mer , åkte till b-sand, till back, men där kom man ju inte in, :@ så då tog vi bussjäveln tillbaka till kvissle, men då var ju äcklet borta från gårdjäveln. ( tur för henne, ) sen typ gick vi hem, Jag , issa och erica, å då kollade vi på " På smällen " utan text, men jag fattade det mesta :D jag menar,jag är ju såå jävla kung på engelska ;D maha ^^ . sen , gick ... nej , fan, höll på att glömma en grejj . såå jävla läskigt asså!  jo, det var såhär , när vi kom hem från kvissle å skulle gå in i trappuppgången,  så skulle jag gå in till mig fram och tillbaka, för att lämna jackan å grejjer,  så jag stoppade nyckeln i låset å öppna, men då tyckte jag att det var precis som om ngn tryckte upp dörren från insidan ( lampan i trappen var släckt och lampan utanför var sönder, så det var helt jävla mörkt ) å när jag öppnade lite till så ramlade det ut ngn , fatta mkt jag skrek elr . å issa å erica ( som inte hade hunnit in i ericas trapp , ) dom skrek dom med, men jag kan ju lova att ingen var så jävla rädd som jag var då .  så vi sprang in till erica fort som fan, men vi tyckte att vi borde gå ner å se hur han mådde å grejjer, å ringa snuten om han låg kvar, men alla var ju så jävla rädd, så vi gick källargången ist. å sen sprang vi in i mammas lägenhet å bara andades :D fett jävla läskigt vill jag lova ! okej , tillbaka till allt annat, vi hade sett klart filmen å jag skulle gå ner å sova å grejjer, så då gjorde jag det .men jag kunde då fan inte sova elr . men det gick till slut. 


lördag ; gjorde inte mkt . theresé kom, å vi käkade kladdkaka å grejjer, vi skulle fira lillebrorsan som fyllt 12, GRATTIS! :D sen efter det så följde jag med syrran hem till sig, så jag var där . när vi väl kom dit så gjorde vi inte mkt,vi åkte å handlade å köpte pizza ;D jag å syrran delade på en. sen typ gick vi å la oss,


söndag ; seg dag . kollade på 4 filmer på rad ; " Meet the Robinsons " ,         " Problemchild " , " Problemchild 2 " och " Material Girls "  .. fast egentligen kollade vi på " Problemchild 2 " före ettan ;p men det är ju vi i ett nötskal ! (a) sen typ somnade vi !


måndag ; vaknade flera gånger, av att telefonjäveln ringde ! sen , typ närjag riktigt vaknade, då funkade inte tvn, fanns inte en enda jävla kanaljävel, så vi gjorde inte mkt , käkade frukost, å sen kom Jonas ( syrrans kille ) hem å ringde till tvbolaget, eller vad fan det var, å då sa dom att " en mast på södra berget fått fnatt " och att dom snart skulle fixa det . så efter ett tag så skulle syrran se om det fanns några kanaler å då funkade det ;D fett jävla bra asså. sen typ åkte jag till stan, å där träffade jag vicky ( <3 ) å sen åkte vi till birsta, till rusta å skulle söka praktikplats , men där var tjejen så sur, så det var inte kul, men vi fick platsen iaf ;D ( ! ) sen åkte vi till stan å tog bussen hem till njurunda igen ;D sen på kvällen nu, så har jag vare på gården med lina å gänget :D fett jävla skojjsigt för att vara ett lodis ställe :D jag å vicky ägde ju sönder alla på pingis ;D eller hur då gummsan :D å jag å lina har bestämt att vi ska dit igen på onsdag å äga skiten ur alla igen ;D sen efter det så gick jag å erica hem, å nu sitter jag här :D

nu ska jag nog gå å lägga mig tror ja:D

pösshej:D<3

/ a,H

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra - 27 november 2008 11:34

Nu tror jag nog att bloggen är färdig ;p tack älsklingssis <3   tänker inte ta bort den här, men jag kommer heller inte använda den, så om ni vill fortsätta läsa , så gör det på ; http://lillasysteralexandra.blogg.se   pusssssssssssssssssssssshey ...

Av alexandra - 23 november 2008 17:05

tänkte bara berätta att jag tänker skaffa ny blogg inom en snar framtid. har inte bestämt när än, men jag säger till, oroa er inte!   pusssssssssssssssssssssssssshey ...

Av alexandra - 23 november 2008 15:35

Sitter här i fagervik och har nyss kollat på film ;) "Jiddra inte med Zohan" . En fråga som dyker upp i mitt huvud efter varje film är ; Varför slutar alla filmer lyckligt ? Finns det ens EN film som inte gör det ? Det börjar bli lite irriterande ....

Av alexandra - 21 november 2008 10:51

i min fantasi, rullar vi runt bland mjuka kuddar   ------------------------- sitter på skolan nuja, och har svenska . precis gjort en bildanalys vilken gick jävligt bra . :):)   efter skolan blire till att dra till kickans grav :') men jag glömde...

Av alexandra - 20 november 2008 13:06

you're so hot, teasing me   ------------------------ asså, ni kan fan inte gissa vart jag är nu. jag ger er en ledtråd; det börjar på S och slutar på KOLAN xD  som fucking jävla vanligt!   idag blire utvecklingssamtal. men eftersom att jag är bä...

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards