Direktlänk till inlägg 16 februari 2008

huwltan - 16 februari

Av alexandra - 16 februari 2008 10:25

i lay my love on you, that's all i wanna do.


Tomas, jag fattar inte helt enkelt. kan du vara snäll att förklara. be mig om ngt, så gör jag det. men hur ska jag kunna göra ngt när du inte säger vad ? aja, whatever. pallar snart inte bry mig mer. men jag kan ju tala om för dig att jag är inte som dina kompisar, jag tkr inte om att hänga på navet som en jävla lodis. och det kan du fan inte försöka ändra på. det är helt omöjligt, förstår du det ? jag vill inte ändra på dig heller.


omg, fan vad less jag är. jag undrar vart fan alla såkallade kompisar har tagit vägen ? :/ malin är typ den enda som är kvar. jaja, whatever. alla jävla kompiar verkar tro att bara jag ska höra av mig, men när jag gör det, då är dom spydig i telefon ist, hmm ? wtf ? vad har jag gjort som är så fucking jävla fel nu ? äre för att jag slutat dricka ? herregud ! men vet ni vad, vill ni ha det så, så får ni ha det så. byebye !



rättegången närmar sig allt mer och mer. gud, jag längtar. dom tror dom kan sätta dit mig för ngt ?! hahahahha^^ seriöst, min första tanke när jag fick höra det, var fan : " varför i hela jävla helvete skulle jag ge dom sprit, min sprit dessutom, som jag betalat för och som jag vill ha själv, varför skulle jag ge bort den ?! det är ju så jävla lamt så jag vet inte vad. och för det andra, varför skulle jag ge till dom ?! " omg. kom med ngt riktigt ?! nej just ja, finns fan inge ! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH :D:D:D:D:D:D:D:D

suck it, fuckers!


min helg, ser ut såhär:

Fredag: hemma med mamma, tittade på lets dance, ( jävla skit, att richard å cecilia åkte ut ! :@ )

Lördag: hemma, kanske med tomas, får se, om jag orkar. måste till ica, fick så jävla ont i halsen igår när jag vaknade så jag måste köpa halstabletter. :/

Söndag: hemma, städa, eller ngt, fan, hatar söndagar. kanske kan vara med tomas ?! får se vad som sägs.


jaja, whatever, tror nog det var allt. byebye, bitches. i love you <3

/ A

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra - 27 november 2008 11:34

Nu tror jag nog att bloggen är färdig ;p tack älsklingssis <3   tänker inte ta bort den här, men jag kommer heller inte använda den, så om ni vill fortsätta läsa , så gör det på ; http://lillasysteralexandra.blogg.se   pusssssssssssssssssssssshey ...

Av alexandra - 23 november 2008 17:05

tänkte bara berätta att jag tänker skaffa ny blogg inom en snar framtid. har inte bestämt när än, men jag säger till, oroa er inte!   pusssssssssssssssssssssssssshey ...

Av alexandra - 23 november 2008 15:35

Sitter här i fagervik och har nyss kollat på film ;) "Jiddra inte med Zohan" . En fråga som dyker upp i mitt huvud efter varje film är ; Varför slutar alla filmer lyckligt ? Finns det ens EN film som inte gör det ? Det börjar bli lite irriterande ....

Av alexandra - 21 november 2008 10:51

i min fantasi, rullar vi runt bland mjuka kuddar   ------------------------- sitter på skolan nuja, och har svenska . precis gjort en bildanalys vilken gick jävligt bra . :):)   efter skolan blire till att dra till kickans grav :') men jag glömde...

Av alexandra - 20 november 2008 13:06

you're so hot, teasing me   ------------------------ asså, ni kan fan inte gissa vart jag är nu. jag ger er en ledtråd; det börjar på S och slutar på KOLAN xD  som fucking jävla vanligt!   idag blire utvecklingssamtal. men eftersom att jag är bä...

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards