Alla inlägg den 7 mars 2008

Av alexandra - 7 mars 2008 19:26

i wanna grow old with you,

i wanna die lying in you're arms


har inte skrivit på ett tag. :/ sry about that. men jag har fortfarande inge internet. my god, i so sick of my life. ibland vill jag bara lämna allt å dra. bara skita i allt. glömma allt. lämna allt. skulle det vara så jävla fel? jag mår skit, jag har mått skit hittills på året. tredje månaden är det nu. bajs, jag orkar inte mer. my heart is aching vad är det för fel på mig ? gaah, jag hatar mitt liv. :@ det spelar ingen roll vad fan jag gör, allt blir för helvete bara fel ! what have i done to deserve this ?

Kickan, i'll be right there. i miss you sooooo much.


tomas, du får mig att vänta hela tiden. men hur länge till tror du att jag klarar ? my love for you is real, jag vet inte vad jag ska göra för att få dig att förstå. snälla hjälp mig?! säg ngt! ta min hand och led mig på rätt väg. fel att ge mig ett svar. ett JA eller ett NEJ ! i love you, and i love your family. ibland önskar jag att din familj var min. gaah, jag får panik snart. jag sticker snart, och skiter i allt. är det vad du vill ?! men snälla, säg det då. så jag vet. you are the one, you are unic <3


/A

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards