Direktlänk till inlägg 8 mars 2008

huwltan - 8 mars

Av alexandra - 8 mars 2008 18:37

maybe it's time to let you go


HAHA, ÄVEN ATT JAG SKREV FEL DATUM IGÅR !?! HAHA, JAG ÄR FANIMEJ YR I HUVUDET IBLAND JAG !


ska sova hos älsk i natt :) ! myysigt. menmen, har inte tid å skriva mer nu.

byebye bitches <3

/A


[upd. 23.20]


Kommer precis från älsk.


today, you said something, that made me think. you said: " jag älskar dig " and I just couldn't breath. I don't know if I should be happy or confused. I mean, I've waited so long to hear you say those words, and ofc I'm happy, it's just that..oh I don't know. My love for you is so real. It's so strong. I mean, almost every night I cry myself to sleep. I get this pain in my heart, and it's hard to breath. All of that, because I love you. And to hear you say those three words, it's like it was a dream. But you said you ment it. What should I believe ? I want to trust you, I really do, but sometimes it's so hard. But i really am trying. I'll do my best. I know that you wont read this, because I know you wont understand. But I love you, I really do.


Fan, jag är bäst på engelska. Hoppas att ngn förstår bara, vad jag har skrivit. Jag vet att personen det är till, inte kommer göra det. :/ menmen whatever. aja, inte gjort så jävla mkt idag. var ner till mickis å emmy förut. myspys. tittade på film, kommer inte ihåg vad första filmen hette, men det var ngn " skräckis " som inte var så jävla läskig. Sen var det " The Blair Witch Project " , sen var det " Beck - Mannen med ikonerna " men den hann jag inte se klart hela för jag skulle hem å käka. Köttfärslimpa å potatismos :D mumma =) sen gick jag upp till älsk. följde med han ner på ica. träffade elin å jakob. :) då fick vi skjuss hem av dom :D sen gick vi till älsk. var meningen att jag skulle sova där, menmen. får ta det ngn annan gång. nu ska jag nog bara sitta här å kolla på telefoner, sen ska jag nog hem å sova x) myyyyys. justja fan , ska börja göra om i mitt rum snart :D yäy . fan vad kul, jag längtar verkligen, för då får man spendera lite tid med malla :D <3 min ängel.  åh, du är den bästa gumman .  OCH NU ÄRE BARA 5 DAGAR KVAR :D wiie =) fan, bara ett år kvar tills 18 sen då. omg, vad detta år kommer gå låååååångsamt. tihi, men undra vad man får i födelsedagspresent då ? en telefon ? nej det tror jag inte. får väl köpa en själv om jag vill ha en :/ aja, orkar nog inte skriva så mkt mer nu. menmen, hör av er :) byebye, bitches <3

/A

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra - 27 november 2008 11:34

Nu tror jag nog att bloggen är färdig ;p tack älsklingssis <3   tänker inte ta bort den här, men jag kommer heller inte använda den, så om ni vill fortsätta läsa , så gör det på ; http://lillasysteralexandra.blogg.se   pusssssssssssssssssssssshey ...

Av alexandra - 23 november 2008 17:05

tänkte bara berätta att jag tänker skaffa ny blogg inom en snar framtid. har inte bestämt när än, men jag säger till, oroa er inte!   pusssssssssssssssssssssssssshey ...

Av alexandra - 23 november 2008 15:35

Sitter här i fagervik och har nyss kollat på film ;) "Jiddra inte med Zohan" . En fråga som dyker upp i mitt huvud efter varje film är ; Varför slutar alla filmer lyckligt ? Finns det ens EN film som inte gör det ? Det börjar bli lite irriterande ....

Av alexandra - 21 november 2008 10:51

i min fantasi, rullar vi runt bland mjuka kuddar   ------------------------- sitter på skolan nuja, och har svenska . precis gjort en bildanalys vilken gick jävligt bra . :):)   efter skolan blire till att dra till kickans grav :') men jag glömde...

Av alexandra - 20 november 2008 13:06

you're so hot, teasing me   ------------------------ asså, ni kan fan inte gissa vart jag är nu. jag ger er en ledtråd; det börjar på S och slutar på KOLAN xD  som fucking jävla vanligt!   idag blire utvecklingssamtal. men eftersom att jag är bä...

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards