Alla inlägg under december 2007

Av alexandra - 9 december 2007 20:57

if you try to fuck with me, than i shall fuck you too

Mysigaste lördagen i hela mitt liv.


Jag var med tomas, fett myys. Jag sov hos han. Fyfan, vad jag har saknat det. Jag ville fan inte gå därifrån imorse. :')  Jag är så lycklig med dig gubben. Jag behövde verkligen ngn att mysa med nu. Allt detta med min älsklingskickan håller på att göra mig galen. Jag behövde det här. Tack, älskling <3 ! Det betydde så mkt för mig. Du betyder så mkt för mig. Snälla, glöm aldrig det, hjärtat. Jag klippte han idag. Ganska stolt över mig själv nu. Sen badade vi. Myyspyys. Kommer det bli fler sånna här dagar? Hoppas!


Just nu sitter jag å kollar på film. Love Actually.


Älskling, mitt hjärta finns hos dig. Jag tänker på dig hela tiden. Det pirrar i magen, och jag blir helt varm i kroppen när jag tänker på dig. När jag ser dig vill jag bara svimma. Du gör mig fallfärdig. Tänk om jag kunde få leva resten av mitt liv med dig. Fan vad allt skulle vara bra då =). Jag behöver dig för att kunna leva.

TomasAldrin.

/A

Av alexandra - 8 december 2007 19:57

jag gråter utan tårar och jag hatar utan själ

Kickan, jag känner mig arg hela tiden. Jag förstår inte vrf. Du är ju på en bättre plats nu, en plats där Gud alltid finns med dig. Men vrf, känner jag mig så arg ? Du har inte gjort ngt fel. Det är inte dig jag är arg på. Det är Gud.

Jag har ingen som finns här. Inte igår, inte idag, i framtiden ? Jag vet inte. Jag kan inte prata med ngn, det har jag fattat nu. Jag brukar inte be om att ngn ska lyssna på mig, men jag behöver det nu. Men det finns ingen där. :'/ Allt jag vill göra är att gråta ut mot ngns axel. Men det finns ingen där. Jag kan fortsätta ropa ut i det tomma intet, det kmr ingen ändå. Det kommer ingen när jag mest behöver det. Kanske vore bättre om jag lämnade denna världen ? Vad vet jag ! Ingenting. Det skulle väl inte vara ngn som brydde sig ändå? Jag menar, ingen gör det ju nu! Det är aldrig ngn som frågar hur det är med mig, alla verkar ta för givet att jag mår bra jämt. Jag skulle vilja ha den där kompisen, den där speciella kompisen, som kan se att ngt är fel, utan att man behöver fråga. Jag vill ha den kompisen. Finns den där ute för mig? Alla andra verkar ju ha en. Finns det ngn för mig ?

Hör av dig isf, huultan@hotmail.com . Vrf ska alltid jag finnas för alla ? När ingen finns för mig ? Fast, allt i livet har en mening, och min mening är väl att vara en " hjälpare i nöden " eller ngt ? Vad vet jag ? Ingenting. Precis.

Jag ler på utsidan, då tror alla att jag mår bra, men på insidan gråter jag. På insidan är jag så gott som död.

Min mamma kollade på mig, som om hon visste vad jag tänkte på, igår. Men hon sa inget. Hon vet väl att hon inte är den rätta som kan hjälpa mig.

Jag försöker leva upp till alla andras förväntan, men. Klarar jag mer ? Jag är inte så säker på det.

/A


Av alexandra - 7 december 2007 20:41

Christine Lidén,

du var den bästa. du är den bästa.

Idag, den ledsammaste dagen i mitt liv. din begravning. jag kommer aldrig glömma den, älskling. och jag kommer aldrig glömma dig. jag grät så mkt så mina tårar tog slut. flera gånger om. jag är arg. men inte på dig. jag är arg på Han där uppe, som tog dig ifrån oss. det rann så många tårar idag, inte bara mina, utan hela kyrkan, alla grät, för dig gumman. alla saknar dig.

jag kommer aldrig glömma första gången jag träffade dig.

älskling. tårarna bränner innanför mina ögonlock just nu. men jag vill inte gråta mer. jag har ingen att prata med heller. skolan vill att jag pratar med kuratorn, men jag har ingen aning om vad jag ska säga.


jag har ingen som finns här för mig.

det är inte så att jag tycker synd om mig själv eller ngt sånt, men vad ska jag göra när jag behöver prata och ingen finns här ? vad ska jag göra ? mamma vill att jag " bearbetar min sorg " . men hur ska jag kunna göra det, när jag inte kan prata med ngn. det finns ju liksom ingen som förstår. ingen jag vill dela mina tankar med. ingen jag litar på. vart har allt tagit vägen ? jag vill inte gråta mer. snälla, hjälp mig!?


Tomas Aldrin,

du kan inte lämna mig nu. jag klarar inte av att fler sticker. alla lämnar, nobody stays. everybody leaves. varför ? jag behöver dig.

I need you like a heart needs a beat.

/A

Av alexandra - 6 december 2007 21:47

måste bara få berätta en sak ;D

jag å ronja var på stan på lunchen, för hon skulle lämna in sin kamera, å sen hade vi vare å köpt tuggummi på JamJam, å när vi kom ut så hände en ganska rolig sak ;

Ronja går, typ åt ett helt annat håll än jag, å när jag upptäcker det så föds en ganska kulig dialog ;

hultan ; vad fan göru där nere, ronja?

ronja ; jag ska röka !

hultan ; men vafan äru rädd för ?

ronja ; MIN MAMMA ;D

hahahahahahahahahaha, så jävla kung x)

fast, man måste nog ha vare med för att det ska vara kul . haha^^ eller hur då, runkeballe ? ;p haha. åh, fyfan !


Christine,

imorron, då blire sista farvälet. jag vill inte. kan du inte bara komma tillbaka. det har gått en månad och tre dagar. tiden har gått på utan dig, å så borde det inte få vara. jag vill ju spendera tiden som är kvar av mitt liv, med dig. snälla ?!

jag kanske ler på utsidan, men på insidan är jag död.


Näe, ska kanske gå å fixa med annat nu ?! eller vad säger ni ? okej, inte det ? näe, jag vet att ni vill att jag ska skriva mkt, men jag orkar inte, måste sova, har inte sovit mkt, på länge!

/A

Av alexandra - 4 december 2007 17:00

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN SYSTERYSTER <3

har inte gjort mkt idag, vare på jobbet, å sen tränat en halvtimme. sen när jag kom hem så hade jag fått papprena från polisen - fett skönt. men...


..Tomas. Jag vet hur du kommer reagera på det här, men snälla tro mig, ville verkligen inte att det skulle bli så här. Trodde inte att det skulle bli såhär. Men vad som än händer imorgon å idag, så älskar jag dig föralltid.


Trodde verkligen att allt hade blivit bra, igen. Men sen händer det här ?! åh, vad äre med mitt liv ? jävla skit.


upd, sen

/A

Av alexandra - 3 december 2007 20:10

tja ;D

Håll min hand, men led mig inte på fel väg,

vill gå där du alltid är med mig.

Glöm mig inte, snälla säg det till mig.

För jag kommer alltid att älska dig.


Någon gång kommer tiderna att ändra sig,

någon gång kommer allt det där att hända dig

Har du någon gång känt att du vill lämna allt

Kom ihåg att det här kan vara din enda chans.


Allt är bara bra med mig idag ;D har lite träningsverk bara, har tränat ganska mkt just nu. i have to lose some weight you know ;) har inte gjort så mkt idag, skolan först, sen praktik å sen träning med malla ;) <3


åh, jag hoppas jag får vara kvar på min praktikplats efter jullovet med. jag trivs verkligen där. med alla småbarn. fyfan, jag älskar verkligen att vara där. är fan hellre där än i skolan. men jag måste ju gå klart skiten så jag får min utbildning ngn gång.

Tomas,

Jag älskar dig, det vet du. Och du säger att du älskar mig med. Men vafan, kom igen. Ta ditt förnuft tillfånga, å vakna ur din dröm. Kom till mig. Jag älskar dig, nu å föralltid.

Finns inte mkt mer att säga om denna dag. Ska nog göra ngt annat nu, eller så. men vi hörs babes <3

/A


Av alexandra - 2 december 2007 00:32

Tja ;D

Nån gång kommer tiderna att ändra sig,

Nån gång kommer allt det där att hända dig.

Har du nån gång känt att du vill lämna allt ?

Kom ihåg att det här kan va din ända chans.


Finns inte så mkt att säga. Jag har börjat träna på gym. Med Malin. Fett sönt att äntligen komma igång igen. Jag menar, att vara fet å äcklig, som jag, hela livet, det funkar inte. Måste helt enkelt göra något åt saken. Så alla jävla dumma blondiner där ute ; se upp, för snart kommer jag å förstör era fucking dagar. Nu äre min tur.

Har jobbat å slitit hela veckan typ, förutom torsdag, då vare skola.


Christine,

En månad sen snart. Allt blir bara värre å värre. På fredag äre begravning. Ett sista farväl måste man väl få ta ? Gud, jag vet inte om jag klarar det här. Det har inte gått en enda sekundjävel utan att jag tänkt på dig.

Jag såg dig förra veckan. Eller jag trodde det  var du. Du stog på navet och väntade på bussen. Hon var så lik dig. Jag tänkte ropa på dig. Men jag insåg att du inte skulle höra. Vi kommer alltid vara nära varandra, från djupet av mitt hjärta kommer alla känslor. Jag har gömt dig allra djupast ner i mitt hjärta. Jag kommer aldrig att glömma dig älskling.

Big girls don't cry - eller vadå ? Men jag kan inte vara så stor isf, för jag gråter för dig  varje dag. Tårarna faller lätt ner för mina kinder, men dom börjar seriöst ta slut. Det finns inte mer att få ut. Jag älskar dig Kickan <3



Vi pussas och vi kramas, och allt blandas med en massa känslor.

Tomas Aldrin, du har ingen aning om hur mkt jag älskar dig. Jag önskar du kunde ta ditt förnuft tillfånga, å säga att det är mig du älskar, att det är mig du vill ha. Att du ska säga, att du vill leva ditt liv med mig, inte henne. Du är verkligen den jag älskar. Det har gått mer än ett år nu. Mer än ett år sen du sa dom sårande orden. Jag vill inte verka egoistisk nu, men jag behöver ngn som älskar mig, ngn som verkligen älskar mig för den jag är. Jag trodde det var du, men om du inte kan säga det, så vet jag inte längre.


 Hade tänkt att gå å sova nu, är trött som ett jävla as.

Men vi hörs kanske imorron då, älsklingsjävlar.

/A

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards