Alla inlägg den 12 januari 2008

Av alexandra - 12 januari 2008 17:09

my heart cries out to you, you must forgive me. i've been dancing in the dark, been searching for a spark, a fire still burning.


Fredag kväll. Ojojoj. Party, säger bara jag iaf. fyfan. har nog inte druckit så mkt på hela vintern. har typ inte druckit på hela vintern över huvud taget. förutom en öl på nyår. men det var ju ganska lungt igår ändå. inga slagsmål blev det iaf. bra de :) men jag mådde inte så bra idag heller. nej då. bakis som ett svin var jag förut. men det börjar lätta lite nu . skööönt.


fan vad glad jag blev när du sa de tre orden idag. gud, vad det pirrade i magen när jag hörde dig säga det. fyfan, vad skönt. men du menade det väl inte nu heller ? vad vet jag. jag önskar jag kunde läsa tankar, så kanske jag visste vad  du tänkte på då. för jag älskar verkligen dig.


/A


p.s bilder finns på bdb :)

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards