Alla inlägg den 20 januari 2008

Av alexandra - 20 januari 2008 22:35

i hate how much i love you

My weekend. hmm. med ett ord, lonley. har vare för mig själv hela jävla helgen. låg å snacka med zabina i telefon typ hur länge som helst igår natt, och jag var lite med tomas idag, men annars har jag vare själv. fett skönt faktiskt. att bara ligga i sängen under täcket och myysa till det lite. fast ska jag vara ärlig, så saknar jag ngn där brevid mig :/ . hmm, kommer det fler ? i have no idea. hoppas hoppas. men jag vill ju egentligen bara ha en , men han är för naiv för att förstå det. han ser inte riktigt det. man brukar väl säga att love is blind, men i det här fallet så är det han. jag har verkligen ingen aning om vad jag ska göra nu asså. amagad !

men jag säger bara det . STICK DÅ FÖR FAN!  det spelar ingen roll hur mkt jag älskar dig, så är du lika blind ändå. så jag vet inte vad jag ska göra. amagad. för första gången i mitt liv så vet jag inte vad jag ska göra . mina känslor skrämmer mig så jävla mkt . har aldrig känt såhär förut. aldrig. men det är ngt visst med dig. du är den enda. jag känner det djupt i mitt hjärta. somehow, we'll meet another day. maybe ? allt jag ngnsin velat är ett liv med dig. förlåt mig för det. det finns ingen som förstår hur jobbigt det är att gå vidare, från en sån som dig. det är det svåraste jag måste göra. men du älskar väll helt enkelt inte mig längre ? åh, älskling, förlåt mig för allt. du fick ditt brev idag. jag skäms lite över det. jag skrev det när jag trodde att du älskade mig, så det är lite pinsamt, tänkte inte ge dig det egentligen. men jag tänkte att det kanske är sista chansen för mig att visa vad jag känner ? jag vet inte.

aja, ska sova nuja, ska fan jobba imorron :)

/A

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards