Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av alexandra - 2 oktober 2008 21:52

jag känner mig bortglömd, jag känner mig hatad, jag känner mig död


jag förstår inte vad jag gör för fel hela tiden. alla sticker. den enda jag har kvar, min allra bästa vän, är isabelle :') gumman, jag fäller en tår för varje minut jag har saknat dig.


-----------------------------

allt är bara så jävla jobbigt just nu. jag trodde allt var över, att allt skulle bli bra nu. men varje kväll kommer tårarna tillbaka. jag kämpar mig genom dagarna, varje dag. skola som helg. ingen ser ngt, ingen bryr sig. alla tror att jag skriver för att folk ska tycka synd om mig, men jag kan ärligt säga att så äre verkligen inte. men om det känns bättre för er, så kan jag börja skriva en vanlig dagbok ist, så slipper ni läsa mina patetiska texter.


-----------------------------

jag är ensam hemma i helgen, så vi får väl se vad som händer, kanske somnar en dag, men skiter att vakna nästa. närå, men det känns så jävla dumt alltihop. jag känner mig så jävla dum. tårarna bara rinner och rinner, finns inget slut. jag gråter när jag somnar, jag gråter när jag vaknar. jag gråter till och med i drömmarna. jag saknar mitt liv.


-------------------------

whatever, orkar fan inte sitta här och tycka synd om mig själv längre. några tips på hur jag ska göra ? kommentera.


pöws

Av alexandra - 2 oktober 2008 14:40

att leva utan dig kommer bli den bästa tiden i mitt liv, du är inte värd ett fucking skit, gubben lilla.


-------------------------

sitter som vanligt på skolfan, ska ha data snart, så jag passar på att skriva lite blogg. glömde mina jävla papper hemma, så jag får väl se vad min kära lärare kommer säga nurå.


---------------------------

haha, även att soc ringde när jag hade matteprov xD menmen, dom ringde upp igen, och jag ska på möte 15.30 på tisdag ;p GUUUD, vad har jag hittat på nurå, tro ? xD haha, näe jag skojjar bara, ska träffa den där tjejen/tanten för att prata lite boende och sådär. dom försöker få mig till ett ungdomsboende, men jag kommer vägra, ska fan bo med syster och så enkelt äre bara!!! jag är 17 jävla år, jag bestämmer själv.


--------------------------

menmen, ska väl vänta in lärarn nu, så skriver jag mer ikv =)

pöws

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards