Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av alexandra - 8 oktober 2008 22:06

sitter här och funderar lite. jag vet inte ens vad fan jag gör här, egentligen. händer det ngt, så äre mig alla skyller på. jag orkar bara inte leva såhär


-------------------------

idag har jag vatt i skolan och fick veta resultatet på mitt administrationsprov jag hade förra veckan, och jag kan stolt säga att jag fick MVG :D:D:D:D fyfan vad jävla härligt asså. jag trodde jag inte ens skulle klara det . så nu har jag alltså fått mvg på minst två av fyra prov :) känns så jävla underbart. hoppas bara att det går lika bra på FOS också, och resten av alla prov de kommande 2½ årena :D


------------------------------

när jag kom hem, så gick vi till byn, och sen kollade vi lite på tv, sen kom jenita hit och var med mig en stund, så då pluggade jag lite, har två läxor tills på fredag och en tills på tisdag xD men jag är klar med ena, och den andra är jag nästan klar med och den sista har jag inte ens börjat med än xD men det blir nog till helgen eller ngt. haha


-----------------------------

imorron äre lång dag för mig, äääääända till 16.15 . men det går nog fort. kommer nog inte orka göra nått på kvällen bara, förutom att plugga .


--------------------

det blir nog en tripp till bredsand på måndag. slutar ju tidigt då, så vi får se hur vädret är. menmen, nu ska jag kolla lite mer på bdb, sen ska jag gå och sova.


puwshey

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards