Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av alexandra - 12 oktober 2008 20:12

Don't go wasting your emotions, lay all your love on me


------------------------

söndag, klockan är 20.14

idag har jag städat heeeela mitt rum, och det känns riktigt jävla skönt nu. =)


-----------------------

jag är så jävla pissed off idag, för att jag ville ha tillbaka alla brev och kort och allting som T fått utav mig, för att göra nå fint av det, som jag sen skulle ge till han, men nejdå, han var tvungen att slänga alltihop, för att han trodde att jag skulle göra det. ( jag hade ju inte sagt vad jag skulle med dom till, det skulle ju bli en överraskning ) ÅHHHHH! så jävla less, och vet ni vad han sa ? " får inte jag ha dom så ska ingen annan ha dom heller "

:@:@:@:@:@


--------------------------

menmen, nu får han klara sig utan dom i vilket fall som helst. han sa att han ska ringa imorron, xD jag tror inte han kommer göra det , gör du ? kommentera vad du tror att han gör. :)


---------------------

jag har inte gjort så mkt mer än att städa och så idag, kollat på tv nu ikv. OTH, GG, och lite så. tog en paus från allt det nu, och sitter här ett tag ist, ska se på " Pretty Women " sen, tror faktiskt inte att jag har sett den förit xD 


pusshey

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards