Alla inlägg den 11 oktober 2008

...

Av alexandra - 11 oktober 2008 22:59

punktpunktpunkt


-------------------

jag vet inte vad jag ska skriva om. har inte hänt nånting.


skriver imorron,


pusshey

Av alexandra - 11 oktober 2008 00:02

åh, även att det stog mellan mina två favoriter, Jesper och Yazmina, på Idol, fuck, det var jobbigt. menmen, tur att Yazmina fick vara kvar då, den absoluta favoriten.


-------------------------

jag glömde säga GRATTIS PÅ 18ÅRSDAGEN TILL NATTA IGÅR :// men jag säger det nurå. :D bättre sent än aldrig ;p


------------------------

 fan, jag har tråkigt :// ingen som vill hitta på nått eller ? =)

näe, trodde inte det heller. x(


------------------

näe, ska man gå och sova kanske. fast jag måste bara säga att jag har köpt en jacka idag, fast jag kom på att jag redan hade sagt det xD fan jag är trött!!! sluta klaga på mig. xD


------------------------

näe, som sagt, sängen lockar vääääldigt mkt, och imorron blire nog till att städa mitt förbannade jävla rum, har ändå inget annat bättre för mig.


menmen, vi hörs imorron , eller jag mena, senare idag. xD

drar till syster och glor på film nu. RIIIING <3


pusshey

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards