Alla inlägg den 2 juni 2008

Av alexandra - 2 juni 2008 22:49

sommartider, hejhej, sommartider


idag har jag vare på skolan. ganska mys faktiskt. var på norra berget och sola. men det var jävligt jobbigt att gå upp för alla jävla trappsteg. shiet. har fan aldrig vare med om nå värre ;p helvete, och carro då, som sa ;

- Jag har typ världens sämsta kondition!

shiet, fanheller. hon var fan inte ens andfådd! :o haha, jag märkte idag hur jävla otränad jag är asså! fett jobbigt. det är nog inget jag tänker göra varje dag.

menmen, som sagt, när vi vä kom upp så vare jävligt mys. fick kyckligsallad och grejjer. YUMMIE! :D


sen efter det, så fick jag å carro hämtning, av morsan och hennes kompis. så då for vi på max, och jag käkade glass :D

+ att det var en jävla gubbjävel som gick in i carro när vi skulle gå ut å sätta oss så hon tappade skeden till sin fruktsallad. :@ SE DIG FÖR NÄSTA GÅNG! IDIOTJÄVEL!


senare på kvällen så har jag å mami tagit en promenad, med hunden, och det var väldigt skönt :)


nu ska jag väl gå å sova snart. har fett ont i ryggen. mami ska ringa vårdcentralen imorron igen, och jag hoppas jag får en tid.


och för er som inte vet så äre bara 6 dagar kvar till skolavslutningen :D can't wait. hejhej, sommarlov!


menmen, ska dra å sova nuja :) sov gott.

xoxo, @lexandra

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards