Alla inlägg den 9 juni 2008

Av alexandra - 9 juni 2008 15:40

sommarnatt, när jag svävar fram i mörkret, aha!


Torsdag: skolan, sen träffade jag favvis i stan :) då gick vi till körskolan, och jag klarade mitt synteeeest :D skickade även in körkortsansökan :D så nu äre då bara å vänta å se :D

sen efter det, så for vi ut till mami, och hämtade henne, sen for vi in till max å käkade lunch, YUMMIE! sen lämnade vi av mami vid tågstation, å for vidare till birsta, hämtade upp jonas och sen for vi väl hem, tror jag. xD jag kommer inte riktigt ihåg, x)


Fredag: blev väckt 09.49 då drog jag å syster iväg till affärn å grejjade på. sen typ vid 14.00 nånstans så åkte vi ut med båten, jag, favvis, jonas och tomas :) sen var vi ute heeeela dagen ;D blev bränd som fan. badade gjorde jag också, :D haha, sen grillade vi korv, på en ö, som jag för tillfället inte kommer ihåg vad den heter. sen bar det av in till stan en sväng, och sen runt alnö, med fett stora vågor, så båter flög en halvmeter upp i luften, och jag trodde den skulle gå av på mitten, men jag hade lika kul iaf :D therese satt där i båten å höll på å spy, medans jag tyckte det var skitkul :D  sen åkte vi hem och vi var väl hemma  runt 23.00 nånting såntdär.

men det var ju lätt den bästa dagen i mitt liv


Lördag: Väcktes 10.54 ( ni kanske tkr jag är knäpp som kommer ihåg exakta tider, men det är sån jag är xD ) då vart det en tripp in till stan, till Hjertmans, och köpa nå grej till båten, som syster förstörde på fredagen. xD haha^^  sen efter det så for jag å syster till hennes tremänning/bästavän :D där vart det soooooolning ute i det varm vädret. sen åkte vi hem å käkade lite mat, det blev rostbiff och potatissallad :D YUMMIE ;D sen åkte vi in till stan igen, till cruisingen, och där träffade man ju lite najsigt folk^^ vi satt även på samma ställe i 3 timmar  :O sen när issa hade farit förbi, så for vi hemåt igen, men det allra roligaste var nog det här:

Först:

vi satt och tittade på alla bilar och jag fick en vattendroppe på min läpp xD då trodde jag att det regnade, men vi tänkte inte mer på det.

Sen:

Jag: men titta, seriöst det regnar ( jag fick en vattendroppe på telefonen när jag satt och skrev sms )

Theresé: ( hon kollar upp mot himlen och säger) ; visst, ser du ngt moln så !

hahahahahahhahahahaahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahaha

så jävla klockrent, det fanns inte ett fucking moln på himlen, så alltså måste det ha vare ngn som spottade på mig. xD

sen när vi kom hem så satt vi och spelade lite dott ;D ( as usual ) sen började vi flumma oss lite, och spela in lite fräcka filmer :) haha, fyfan vad vi skrattade. sen gick vi och la oss.


Söndag: gjorde inte allt för mkt, åkte till bandsjön en stund. sen åkte vi hem och gjorde inte så mkt.


Sen idag så har jag vare på skolan, hade en massa lekar, det var fan skitkul :D 

imorron, äre avslutningslunch, och jag tror nog att vi slutar efter det ;D om jag har tur så äre SOMMARLOV imorron ;D


haha, men nu ska jag nog göra nå annat.

xoxo, @lexandra

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards