Alla inlägg den 10 juni 2008

Av alexandra - 10 juni 2008 23:14

ligga och gassa i visby och jassa, samla på nummer och springa runt och hustla.


 ÄNTLIGEN SÅ ÄRE SOMMARLOV :D ngra dagar tidigare än väntat, men det gör ju verkligen ingenting. mitt sommarlov blev väldans låååångt, från den 10/6 till den 25/8 :D fan vad kungligt.


idag har jag inte gjort så jävla mkt, var på avslutningen imorse,bara lunch i bergsåkers folkets hus ;D trevligttrevligt. sen drog jag till min praktik jag har haftdet senaste året och hälsade på ;D mina älskade ungar, guud vad jag saaaknar dom :'/

sen har jag inte gjort så mkt mer.

men mitt sommarlov började ju inte sååå värst bra :/ spöregn, med blixt och dunder xD kanske ett tecken på att mitt sommarlov kommer gå åt helvete ? :@ hoppas jag verkligen inte . har ju planerat att ha den bästa sommaren ever, med sommarjobb och grejjer ;D menmen, ingenting blir ju som man vill, så det är väl bara att se vad som händer :)


nu har jag nyss kommit hem, har vare på max med mami, erica och alex ;D fett gott :D och fett mätt.


menmen, ska nog gå å spela lite dott med folket ;D

see ya

xoxo @lexandra

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards