Alla inlägg den 3 juni 2008

Av alexandra - 3 juni 2008 22:21

du tror du är ngt men du suger lika mkt som resten!


shiet, jag trodde du var min bästa vän :o

jag känner dig och jag vet vad du kommer svara på det här inlägget. men vet du vad, FUCKOFF! jag skiter fullständigt i!

vill du veta en till sak ? JAG HAR FÖRSÖKT FÅTT TAG PÅ DIG, I ÖVER EN VECKA! jag trodde att man hade en telefon för att folk ska få tag i en! men NEJDÅ, inte du ? eller haru bytt nummer ? jag märker nu vilka som inte är dom falska vännerna. jag kan lova, att du är INTE en av dom. jag älskade dig, issa. jag berättade varenda liten hemlighet för dig. du vet mer om mig än vad ngn annan gör. ibland ångrar jag att vi aldrig träffades. ibland hatar jag dig. men jag vet att jag aldrig slutar tänka på dig. vart fan äru ? har det hänt ngt ? jag vill gärna prata med dig, men eftersom du aldrig har telefon på, du är aldrig inne på msn, eller ngt, så får jag väl ta det här.


för en gångs skull så vare du som hade fel och inte jag. jag sa att alla bara sticker, och du förnekade det. men guess what ?! du är inte här. bland andra. jag litade på dig. jag trodde jag hade hittat en vän för livet när jag hittade dig. issa, jag saknar dig såå mkt att jag kan inte hålla tillbaka tårarna. jag har aldrig saknat ngn kompis till tårar förut. för mig betyder våran vänskap ngt. hela mitt liv är fucked up just nu, och när jag väl behöver dig så finns du inte här. seriöst, evert, vart fan äru ?

 om du läser det här, tänk tillbaka på förra sommaren, sommaren 2007.  berätta sen allt du kommer ihåg av dom tre månaderna !

vet du vad ? jag vet inte om jag ska vara arg eller ledsen på dig för att du inte är här när jag behöver dig. men äre så du vill ha det i framtiden också ? säg till då, så skiter jag i dig med! BYE!


jao, min dag har för övrigt varit skitbra. var på skolan, på nå jävla föreläsningar! ganska trååk xD sen efter det så for jag hem, sen gick jag å mami på vårdcentralen, och kollade mitt blodtryck, blodvärde och även min rygg. vill ni veta en hemlighet ? jag är heeeeeelt frisk, förutom ryggen då, men annars är jag fullt frisk :D känns skönt att veta det, med tanke på alla jävla ggr jag svimmat i mitt liv. haha^^ :>

fick även tillbaka min kamera idag :D ÄNTLIGEN :p


imorron äre skola, som vanligt, och det är även föreläsningar imorron med. :/ menmen, saksamma.


nu ska jag nog dra å sova. ska upp tidigt imorron :/

riiiiing for the love of God! :>

xoxo, @lexandra

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards