Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av alexandra - 25 augusti 2008 22:34

hey suckers.


Välkommen tillbaka till verkligheten.

Hela dagen idag funderade jag starkt på att fixa en ny blogg, eftersom det är nytt läsår, ny skola, nya människor och allt sånt. men sen tänkte jag att jag lika bra kan byta namn på den här ist, så då blev det så..


men nu är jag iaf tillbaka, och det känns underbart härligt =))


första dagen i skolan gick rätt bra. gjorde inte så hemskt mkt, fixade våra lådor och pärmar och mappar och skit. sen fick vi typ gå hem. xD skööönt. ganska härliga lärare också =o fast det är väl kanske bara i början x) vi får väl se hur det artar sig i framtiden, kanske visar sig att det är världens idioter,


menmen, har för övrigt inte gjort mkt idag, elina och nina var här nyss, men dom gick för en stund sedan. så nu ska jag väl hoppa i säng, ska upp tidigt imorron..


menmen, so long babes.


pöws

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards