Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av alexandra - 26 augusti 2008 22:47

Älskling,

jag tkr att du borde känna mig vid det här laget. Du vet att jag aldrig skulle såra dig med vilje. Allt jag vill är att du ska må bra. Att du ska vara lycklig. Är du inte det med mig, så får jag ta den smällen, men snälla, jag är en stor flicka och tål sanningen. Det värsta jag vet är att i dina ögon så är det bara jag som gör fel. Allt är mitt fel, och så är det inte och det vet du med. Tiderna med dig har varit dom bästa i mitt liv. Du är den jag vill leva resten av mitt liv med, och jag ger inte upp så jävla lätt. Jag tar vad jag vill ha, och jag vill ha dig. Men felet är att allt ska ske på dina villkor, och det börjar jag bli less på. Men vad som än händer så kommer jag alltid att älska dig. Över allt annat. Mer än livet. Glöm aldrig det och sluta tvivla på mig. 


Nu ska jag nog gå och lägga mig och titta på SATC =)) skola imorron =)

 god natt, pöws

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards