Alla inlägg den 27 augusti 2008

Av alexandra - 27 augusti 2008 22:49

Hjärtat,

jag skulle kunna skriva om dig varje inlägg. Men jag tror det skulle bli lite uttjatat för mina kära läsare. Jag kanske ska ta och skaffa mig en blogg, som bara handlar om dig? Nej, det tror jag inte jag kommer göra. Det blir för många bloggar att hålla reda på.


Idag hade vi ett ganska stort gräl, och jag hatar verkligen det. Det känns som att vad jag än gör så äre fel. Jag älskar dig verkligen, och jag vill verkligen inte såra dig. Du tror att jag ska vara otrogen mot dig, men jag vill bara ha dig, och jag ser ingen mening i att vara otrogen när jag bara älskar dig, när jag bara vill ha dig bredvid mig i sängen, i min famn. Jag vet att jag inte är perfekt, men det är inte du heller.

The miles are getting longer, it seems, the closer I get to you.

Jag har sagt det förut och jag säger det igen; vad som än händer så kommer jag alltid att älska dig.


skolan idag då, första dagen med lektioner och imorron slutar vi 16.15 x/ då blire stan med isabelle =)) sen blire nog hemåt och göra nå annat ;p


nu ska jag nog gå och titta på SATC nu, och sen sova. Jag missade " Project Runway " idag, så INGEN får säga vem som vann, jag ska se reprisen =D


pöws

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards