Alla inlägg den 31 augusti 2008

Av alexandra - 31 augusti 2008 22:47

Söndag idag =/ det är nog den värsta dagen på hela veckan +o(


idag har jag inte gjort så mkt. syster var hit en sväng förut och mami har klippt lite mer lugg på mig nu, så nu ser det ännu bättre ut =))

imorron äre skola, och då går man bara två timmar, mellan 10-12 xD fett nice. känns ju faktiskt lite onödigt att ens åka in till skoljävlen, men måste man så måste man ;p


menmen, nu sitter man och ladda upp lite bilder på bdb, titta vettja, @ ahult


Älskling, jag vet att du är rädd och jag vet att du tvivlar. ibland gör jag det med, men jag är så säker på det här som jag ngnsin kan bli. jag önskar bara att du också kunde vara det. jag har redan gjort vad jag kan för att få det här att hända. för att det ska bli vi två. för att du och jag ska enas i ett liv. vad mer kan jag göra ? vad mer begär du ? snälla, prata med mig. säg vad mer du vill att jag ska göra. ge mig förslag, inspiration. hjälp mig på traven. mitt hjärta slår för dig, bara dig och ingen annan. är det så svårt att fatta ? jag har spenderat de senaste fyra åren av mitt liv på att älska dig, och jag hade aldrig slösat bort den tiden om jag inte visste att det ngngång kommer funka. du är mitt liv. vad mer kan jag säga ? du betyder allt för mig. jag älskar dig, föralltid. kommer du ihåg när du lovade mig att vi alltid skulle vara tsm ? ett löfte är ett löfte, och jag håller mina. gör du det ?


nu ska jag nog sova tror jag =)) make a call, honey <3

pöws

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards