Alla inlägg den 4 november 2007

Av alexandra - 4 november 2007 21:07

tja

det kmr inte vara den gladaste blogg jag skriver idag iaf . så ni är beredd .

Christine Lidén

Jag kan inte fatta att du är borta. Jag saknar dig sååå. Jag undrar vart du tagit vägen, vad du gör nu ? Är du här hos mig ? Du kanske står bredvid mig å läser ? Jag vet inte, men jag skulle vilja veta. När dom berättade för mig, trodde jag dom ljög, att det var ett "halloweenspratt" , men det var det ju inte. Åh, det var inte dags, gumman. Du hade ju ett helt liv framför dig. Varför ? Hur kunde det sluta såhär ? Jag kan inte ens gråta. Inte nu. Men jag lovar dig, det kmr. Jag ville inte att det skulle sluta såhär, jag ville ju känna dig några år till. En hel livstid till. Jag skulle vilja prata med dig , en sista gång. Jag skulle vilja veta vad du tänkte på. Jag fick inte ens säga farväl. Åhh, jag saknar dig gumman.

I don't wanna close my eyes,
I don't wanna fall asleep,
Cause I'd miss you babe,
And I don't wanna miss a thing,
Cause even when I dream of you,
The sweetest dream would never do,
I'd still miss you babe,
And I don't wanna miss a thing.

Jag älskar dig gumman. Jag hade ju nyss typ träffat dig, men jag visste att det kunde bli en lång vänskap. Det var ju så jag tänkte när jag träffade dig första gången.

Åh Gud, hur kunde du ta denna ängel från mig ? Från oss alla ? Det var inte dags , hennes tid här på jorden var ju inte över. Gumman, det är tomt här nere utan dig. Kom tillbaka, snälla ? Jag vill ha dig här hos mig nu. Älskling, vart är du ? Kom hem igen ! Jag saknar dig Kickan <3  3 / 11 2007


Som ni kanske har fattat så har en kompis tagit livet av sig. Det äckligaste var att jag var med henne den kvällen. Jag pratade med henne, men hade inte en chans att säga farväl. Jag kan fortfarande inte fatta att det har hänt. Jag trodde dom lurade mig när dom berättade. " Snälla, kan ni sluta ljuga, det är fan inte kul " Det är vad jag sa åt dom, men dom lurades inte. Förlåt gumman, för att jag inte var där, å stoppade dig. Jag skulle ha gjort vad som helst, för att få ha dig tillbaka här igen. Jag behöver dig, vännen.


 Jag har varit med Issa hela helgen, å hela veckan också för den delen. Men det är helgen jag hade tänkt att skriva om.

Fredag: Det var fest hos Ella :D Halloweenfest. Vi skulle vara utklädda, så vi klädde ut oss till emosar, jag å Issa. Sen när vi kom till festen, då var knappt hälften utklädda. Men det var kul ändå. Sen så vart man lite smått full. Och det snöade när jag skulle gå hem, jag gick hem tidigare än Issa, för jag skulle träffa Tomas också. Sen vare egentligen meningen att jag skulle gå tillbaka till festen, men jag mådde så jävla dåligt när jag kom hem, så jag la mig å sov ist . Sen vaknade jag typ runt 04.00 igen, å då ställde jag mig å borsta håret, men det var inte det enklaste, för vi hade tuperat upp håret eller vad fan det heter, men det gick till slut. Sen gick jag å la mig igen, å somnade på en gång.

Lördag: Vaknade, å kollade på film, på Issas dator som hon hade lämnat hos mig. Sen ringde Issa , å berättade om Kickan, å jag trodde henne inte, så jag fick snacka med Berglund, men då trodde jag han, så då blev jag helt konstig. Jag kände ingenting från början, men jag var chockad. Jag har inte ens gråtit än, det kmr inga tårar när jag försöker, men jag har samtidigt ingen jag kan prata med heller, så det är inte så enkelt . Men när dom fick veta så hade dom varandra å jag hade ingen, så jag kände inget. Jag är inte känslolös för det, jag saknar verkligen henne. Men jag blev så jävla chockad så jag kunde inte ens tänka, jag kunde inte koncentrera mig på filmen, så jag bestämde mig för att gå in till morsan, å öppna en öl å kolla på film där ist, då var jag inte ensam iaf . Så jag gjorde det , och då blev det lite bättre. Men jag kunde ju inte prata med henne heller, eftersom att hon inte kände Kickan. Sen på kvällen, gick jag ner till byn å mötte Issa, som kom med bussen, å då gick vi på ica, å bestämde oss för att ha en hemmakväll, med chips å grejjer, så det köpte vi. Sen gick vi hem, å jag somnade, sen väckte issa mig å sa att jag fått ett SMS, så vi gick till datorn å satte oss där ett tag . Sen gick vi å la oss.

Söndag: Inte gjort ett jävla skit idag, har inte kunnat . Mår fortfarande inte bra. Issa åkte hem idag. Så då vart jag ensam igen. Nu sitter jag här å skriver , å lyssnar på lite musik . Tänkte gå å duscha nu, å sen gå å lägga mig . Måste upp till praktiken imorron. Men vi hörs raringar <3

/A

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards