Alla inlägg den 10 november 2007

Av alexandra - 10 november 2007 17:55

tja lodisjävlar xD

Ja, jag har inte så mkt att snacka om idag. Är bakis som ett jävla monster :o   men det är sånt man får ta när man inte druckit på länge :P var hos berglund igår :) myysigt . men det var ju en lodis som bajsa på sig ^^ haha! men det är sån han är :o 

 Vi springer runt omkring, nakna i en ring. Lyssnar på hiphop. Helikoptern med min snopp.

Nämnde jag att jag dunkar musik i min ensamhet eller (: ^^

Näe, men gårdagen, fett jävla skön kväll asså! somnade 7 imorse. :O vaknade vid 10. så jag är fett trött nu. tärd som satan. men det är värt det efter en sån kväll.


Christine,

det har gått en vecka nu. En vecka i sorg. Varför skulle Han ta den vackraste ängeln på jorden för? Varför våran ängel? Hennes tid har inte gått ut än. Hon skulle ju ha hela livet framför sig. Ett liv fullt med bus, å roligheter. Det var ju därför hon föddes. Men Gud saknade visst en ängel, och ville ha tillbaka henne. Men det är orättvist, han behövde ju inte ta vår ängel. Vi vill ju ha henne kvar. Hon betydde ju så mkt, hon BETYDER så mkt. Vi kmr aldrig att glömma dig gumman. Du var den vackraste. Vi älskar dig.

/A

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards