Alla inlägg den 5 november 2007

Av alexandra - 5 november 2007 22:10

tjaa <3

Jag är inte på toppenhumör idag kan jag inte säga. Men jag överlever nog. Jag mår egentligen skit. Men jag fick ur en liten del av tårarna idag. Det kändes skönt, men det är mkt kvar därinne. Men jag har ju inte så många jag kan prata med. Så det blir lite jobbigt i längden. Den enda jag riktigt kan prata med, det är fan denna blogg. Låter kanske lite småsjukt, men det är sant. Jag vet inte om jag orkar skriva så långt idag, men det får vi se.

 Jag har jobbat idag. Det var faktiskt kul. En av ungarna började gråta när jag skulle gå hem, det kändes faktiskt i hjärtat. Det kändes som om jag lyckats med ngt denna dag iaf. Jobbat bra. Jag saknar dom ungarna jättemkt, och idag var första gången jag träffade dom. Det var mysigt att jobba där. Ska jobba bra, å försöka få ett sommarjobb till sommaren kanske? Eller kanske få lite extrajobb på lediga dagar och lite så. Skulle behöva lite pengar just nu.

 Tomas. Du fattar inte, va? Det verkar inte riktigt så. Men jag har ju upptäckt att jag tydligen inte kan mäta mig själv med en 12 årig liten wannabe-fjortis. Jag undrar vad det är för värld vi lever i egentligen. Men jag kanske måste inse att det aldrig kmr bli vi två igen? Hur mkt jag än vill det, så kmr det nog inte hända.

 Jag orkar inte skriva mer nu, men vi hörs <3

/A

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards