Direktlänk till inlägg 4 juni 2008

huwltan - 4 juni - :'(

Av alexandra - 4 juni 2008 20:33

a statue stands in a shaded place

an angel girl with an upturned face

a name is written on a polished rock

a broken heart that the world forgot


idag har jag vare i skolan, å vi har baaaara haft föreläsningar, heeeeela dagen +o(



 jag har funderat och jag har kommit fram till att jag har förlorat min bästa vän :'(  ni tror säkert att det är en mänsklig varelse jag snackar om, men nej, det är det inte. det är ju självklart DUNKEN jag snackar om. den enda äkta vännen som finns. och jag har förlorat den :/ det känns inte riktigt bra.


alla frågar mig hela tiden om allt är bra. jag ska ta å svara på det nu ;

- allt är perfekt. förutom att jag inte pallar nå mer och drar snart låååångt åt helvete, så varenda jävel slipper bry sig. fast det är ju många som är bra på att inte bry sig i vilket fall som helst. * nämner dock inga namn * !  alla tror jag är så jävla glad, och sant, det är så jag ser ut på utsidan. men insidan, där är allt svart, kallt och dött. det finns ingen som ser mina tårar, det finns ingen som känner min smärta. min livsglädje har varit försvunnen länge. jag har letat efter den, och jag hittade den på ett ställe. men jag fick inte vara kvar på det stället så speciellt länge. det känns som om min själ har lämnat min kropp, och allt som finns kvar är skalet. det tomma skalet. ni frågar vad som är skit, och det ska jag tala om. varenda gång ngn har ett problem, så ställer jag upp, jag lyssnar och försöker, så gott jag kan, att hjälpa till. men jag är faktiskt inte mer människa än vad alla andra är. jag har också problem, men när jag pratar så äre ingen som hör vad jag säger. det är ingen som ser mig. jag finns inte när jag inte behövs. så känns det för mig. vissa dagar är allt bara uppåt, men det är för det mesta som allt går ner. 

" ni tror jag är så glad, men egentligen så kämpar jag för att klara av en enkel dag. ni ser hur jag skrattar, ni ser hur jag ler. men inuti min kropp, så orkar jag inte mer "  

jag orkar inte.

jag hatar mig själv. när jag är sur och irriterad så låter jag det lätt gå ut över alla andra. även allt annat. och det är inte likt mig. så har det aldrig varit förut. mina kompisar är det bästa i mitt liv. men det jag är allra räddast för, är att stöta bort dom. att dom inte orkar med mig längre, att dom lämnar mig.  det skulle vara slutet på mitt liv!

jag vill avslöja en sak, som kan vara orsaken till varför jag är som jag är. jag vet inte, men det kanske är några som vet om det redan, men för er som inte vet, döm mig inte i förväg.

jag bodde hos min pappa, i karlskrona, tills jag var 13 år. jag flyttade till mamma, i sundsvall, och träffade mitt livs kärlek. ( det här var sommaren 04 ) jag träffade även måååånga underbara kompisar. men den värsta omställningen var nog att pappa har jobb, och en fast inkomst. man oroade sig aldrig om vi inte skulle ha ngn mat i slutet på månaden, och jag kunde alltid hitta på saker med mina kompisar. men min mamma har inget jobb, och ingen utbildning. hon lever på socialen, och jag på mitt studiebidrag. visst, jag oroar mig aldrig fallom det finns mat på bordet i slutet av månaden nu heller, för jag vet att min mamma gör allt för att vi ska ha mat och tak över huvudet. men jag kan aldrig göra ngt med mina kompisar, för alla pengar har gått åt till mat och allt sånt. även mina pengar. jag är så jävla fattig som man ngnsin kan bli. men jag älskar min mamma. jag skulle aldrig byta bort henne. jag har levt såhär i 4 år. och att alltid gå runt och oroa sig för hur man ska kunna hitta på saker med kompisarna, utan pengar, är jävligt jobbigt i längden, men det är ingen som ser det. jag har försökt dölja det så jävla länge, som om jag skäms över det, men jag gör verkligen inte det. jag är stolt över mig själv, och jag är stolt över min mamma som får alltihop att fungera. det kan vara en orsak till varför jag mår såhär. men det finns en annan också.

jag träffade den rätta för mig, när jag var 13 år. jag är 17 nu, och jag har fortfarande inte glömt honom. i var tsm i över 2 år, och efter det, lite från och till. men jag älskar honom och jag har försökt att liksom sluta tänka på han och fokusera på andra killar ist, men det går inte. det finns en för alla där ute, och jag hittade min. men jag tror inte att ngn vet hur jobbigt det är att förlora den rätta. om det är ngn som har gjort det, så snälla, hjälp mig. hjälp mig att komma över honom. snälla!

nu har jag suttit här i över en timme och skrivit, och jag vet inte vad mer jag ska säga. så jag slutar nu.

xoxo @lexandra

 
 
lotta

lotta

6 juni 2008 23:59

alex jag vet att du hatar mig okej men jag vill bara att du ska veta att jag älskar med Tomas men om du kunde få honom att sluta kontakta mig så lämnar jag över honom till dig för gått jag är liksom bara 13 och han 17 hallå de är 5 år i mellan okej han är helt underbar men när ni va i hop i 26 dagar vid jul och de så snälla tro mig jag lovar på min syrras grav han va med mig över 5 gg tro mig jag ljuger inte

http://www.lotta95.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra - 27 november 2008 11:34

Nu tror jag nog att bloggen är färdig ;p tack älsklingssis <3   tänker inte ta bort den här, men jag kommer heller inte använda den, så om ni vill fortsätta läsa , så gör det på ; http://lillasysteralexandra.blogg.se   pusssssssssssssssssssssshey ...

Av alexandra - 23 november 2008 17:05

tänkte bara berätta att jag tänker skaffa ny blogg inom en snar framtid. har inte bestämt när än, men jag säger till, oroa er inte!   pusssssssssssssssssssssssssshey ...

Av alexandra - 23 november 2008 15:35

Sitter här i fagervik och har nyss kollat på film ;) "Jiddra inte med Zohan" . En fråga som dyker upp i mitt huvud efter varje film är ; Varför slutar alla filmer lyckligt ? Finns det ens EN film som inte gör det ? Det börjar bli lite irriterande ....

Av alexandra - 21 november 2008 10:51

i min fantasi, rullar vi runt bland mjuka kuddar   ------------------------- sitter på skolan nuja, och har svenska . precis gjort en bildanalys vilken gick jävligt bra . :):)   efter skolan blire till att dra till kickans grav :') men jag glömde...

Av alexandra - 20 november 2008 13:06

you're so hot, teasing me   ------------------------ asså, ni kan fan inte gissa vart jag är nu. jag ger er en ledtråd; det börjar på S och slutar på KOLAN xD  som fucking jävla vanligt!   idag blire utvecklingssamtal. men eftersom att jag är bä...

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards