Direktlänk till inlägg 15 juni 2008

huwltan - 15 juni - helgen :)

Av alexandra - 15 juni 2008 17:56

i've been trying to tell you something, but you never understand


Fredag : åkte till mellanfjärden med erica och alex. träffade då camilla :) vi hade det jättemys. till en början. drack lite cider och bara chillade.

när vi skulle gå och sova, så blev det lite kaos, det vill säga att erica och alex bråkade heeeeela natten :s jag sov 3 timmar.


Lördag:  klev upp vid 8 och packade alla saker. for ner till huddik, där alex skulle tävla. halv 9 var vi där och de började inte köra förrän 11.00 :o strax efter 17.00 åkte vi därifrån :/ fett tråkig dag. + att det regnade typ hela dagen också, så det blev ju att sitta i bilen hela tiden.

en olycka vart det ju också :/ satan, vilken jävla smäll det blev. :c

hemma, var vi vid 19.15 ungefär.

drog på mig andra kläder, sminkade mig, och stack till tomas sen. hade lite mys, badade och grejjer, sen kom jag hem igen vid typ 1.00 la mig i sängen och kollade på tv, somnade vid 2.00 ungefär.


Söndag: vaknade vid 15.00 jag sov i 13 timmar ;D såååå jävla skönt. nu är jag trött som ett as.

ska väl inte göra så mkt mer senare heller.


jag orkar inte lägga mig i längre. men allt jag försökt och göra är att hjälpa till. allt jag gör är fel hela jävla tiden, och ingen är tacksam.

jag ville hjälpa en person, som jag tkr om så jävla mkt. som är en jättebra kompis, att komma in på det program hon valt, och få den utbildningen hon vill ha, bara för att vara en bra kompis tillbaka. men det fick jag en utskällning för :o ( ! ) ?  omg, jag lägger fan ner nu. alla blir så jävla sura, och jag tänker inte ta skit för att hjälpa till! GLÖM DET! menmen, äre så du vill ha det. så, hejdå!

menmen, jag orkar fan inte skriva mer.

ni vet vart jag finns, och telefonen är alltid med, så slå en pling :D

xoxo , @lexandra

 
 
Ingen bild

ronja

17 juni 2008 17:24

jag vet att du bryr dig, jag vet att du bara vill väl. men om du ville hjälpa mig, varför berättade du inte allt det här lite tidigare? du berättade det för mig när det var typ en vecka kvar av skolan & då är det endå försent! det enda du pratar med mig om är att jag inte kommer att komma in på min linje, du skriver det i sms, på lunar, på msn, på bilddagboken, ÖVERALLT! vet du hur jobbigt det är? hemma tjatar alla om skolan, på skolan tjatar alla & nu ska du också börja. jag orkar inte höööööööööra helt enkelt. men förlåt om jag blev så arg .. men du kanske kan tänka dig in i min situation?!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra - 27 november 2008 11:34

Nu tror jag nog att bloggen är färdig ;p tack älsklingssis <3   tänker inte ta bort den här, men jag kommer heller inte använda den, så om ni vill fortsätta läsa , så gör det på ; http://lillasysteralexandra.blogg.se   pusssssssssssssssssssssshey ...

Av alexandra - 23 november 2008 17:05

tänkte bara berätta att jag tänker skaffa ny blogg inom en snar framtid. har inte bestämt när än, men jag säger till, oroa er inte!   pusssssssssssssssssssssssssshey ...

Av alexandra - 23 november 2008 15:35

Sitter här i fagervik och har nyss kollat på film ;) "Jiddra inte med Zohan" . En fråga som dyker upp i mitt huvud efter varje film är ; Varför slutar alla filmer lyckligt ? Finns det ens EN film som inte gör det ? Det börjar bli lite irriterande ....

Av alexandra - 21 november 2008 10:51

i min fantasi, rullar vi runt bland mjuka kuddar   ------------------------- sitter på skolan nuja, och har svenska . precis gjort en bildanalys vilken gick jävligt bra . :):)   efter skolan blire till att dra till kickans grav :') men jag glömde...

Av alexandra - 20 november 2008 13:06

you're so hot, teasing me   ------------------------ asså, ni kan fan inte gissa vart jag är nu. jag ger er en ledtråd; det börjar på S och slutar på KOLAN xD  som fucking jävla vanligt!   idag blire utvecklingssamtal. men eftersom att jag är bä...

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards