Alla inlägg under juni 2008

Av alexandra - 1 juni 2008 18:19

you're the one that i want.


sommaren är äntligen här :) och jag hoppas att alla jublar där ute ;p haha^^

iaf. jag har nått så jävulskt ont i ryggen :s

menmen, det är sånt som händer. HÄRDA SMÄRTAN, HÄRDA SMÄRTAN!

haha, men guud vad trött jag är xD


hämtade min telefon i fredags :) och nu ser den ut som ny :p haha^^

i helgen har jag typ bara vare hemma, förutom i fredags när jag å malla drog till hellan en stund.


du var mitt allt, du var hela min värld. jag vet inte hur jag ska klara mig utan dig, men jag vet att jag måste. jag trodde allt skulle bli bra, men som vanligt hade jag fel. min vanliga otur. om jag säger att jag inte älskar dig så ljuger jag. men jag vill tro att jag kan gå vidare, att jag kan glömma dig, äve fast jag inte kan det. jag vet inte vad jag ska göra. men nu vet du hur det ligger till iaf.


haha, omg så jävla mkt fjortisfittor det finns. shiet, jag hatar varenda jävel. väx upp. lämna mig ifred. ärligt talat så tkr jag att ni bord utrotas. menmen, jag kan inte göra ngt åt saken. det tillhör väl. men lägg av och stör mig. äckeljävlar!


jaja, nu ska jag nog göra nå annat. see ya bitches.

xoxo, @lexandra

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards