Alla inlägg under oktober 2008

Av alexandra - 2 oktober 2008 14:40

att leva utan dig kommer bli den bästa tiden i mitt liv, du är inte värd ett fucking skit, gubben lilla.


-------------------------

sitter som vanligt på skolfan, ska ha data snart, så jag passar på att skriva lite blogg. glömde mina jävla papper hemma, så jag får väl se vad min kära lärare kommer säga nurå.


---------------------------

haha, även att soc ringde när jag hade matteprov xD menmen, dom ringde upp igen, och jag ska på möte 15.30 på tisdag ;p GUUUD, vad har jag hittat på nurå, tro ? xD haha, näe jag skojjar bara, ska träffa den där tjejen/tanten för att prata lite boende och sådär. dom försöker få mig till ett ungdomsboende, men jag kommer vägra, ska fan bo med syster och så enkelt äre bara!!! jag är 17 jävla år, jag bestämmer själv.


--------------------------

menmen, ska väl vänta in lärarn nu, så skriver jag mer ikv =)

pöws

Av alexandra - 1 oktober 2008 20:17

jag orkar verkligen inte försöka längre, jag har gjort mitt fucking bästa.


---------------------

jag är kär, så som jag aldrig ngnsin varit kär förut, och tydligen i heeeeelt fel person. shiet, vad jag önskar att jag kunde stå emot. ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

jag orkar inte mer. du tog det allra bästa jag har, ifrån mig; Mitt fucking hjärta!

Hoppas du är nöjd!!!!


--------------------

okej, gårdagen, heeeeeeeeeeeeelt klart lyckad. för er som inte vet, så var jag på hockeyn i timrå. Timrå IK vs. Luleå HK

alla vet ju redan vilka som vann, men jag kan säga det ändå ;

TIMRÅ IK ÄR DOM BÄSTA, HEJA HEJA HEJA TIMRÅ

3-1 vann vi med =D YÄY

 jag ska tamejfan köpa en TIK tröja :D utan tvekan.


---------------------

 menmen, ska dra nu, och kolla på tv =)

pöws

Av alexandra - 1 oktober 2008 13:26

Happ, då sitter man här på skolfan och har matte. Och lärarn kom så jag var tvungen att ta en paus i mitt skrivande, men nu är jag tillbaka och nu har lektionen slutat :-D nu har jag rast, och börjar om en kvart, då har jag administration . Berättar om gårdagen ikv, när jag kommer hem. Ska på stan, men min isabelle efter skolan. See ya

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards