Alla inlägg den 19 november 2008

Av alexandra - 19 november 2008 12:00

i've been through hell, now show me heaven


---------------------------

sitter på skolan igen xD har lunch nu , men det var ääääääääääckligt, så jag sket i att äta.

har precis haft svenska och hållt på med min jävla rapportfan.

och jag har bestämt mig, jag ska ska sluta snusa ;p eller iaf försöka.


igår gjorde jag inte så värst mkt, var på skolan , sen for jag hem och gjorde inget alls. följde med syster ner på byn så hon kunde köpa snus åt mig, eftersom hon var skyldig mig en ;) så efter den här dosan ska jag nog sluta. papi ville ha det i julklapp av mig =)

på tal om julklappar så skrev jag min önskelista igår, vill ni se?

  • laptop
  • mascara
  • presentkort på kläder/skor
  • pengar
  • biokort
  • handväska
  • teoripaket
  • locktång
  • SVEA-mössa
  • plånbok

hihi, kommer inte på nå mer faktiskt.


ikv vettefan vare blir. plugga lite matte kanske, har fan prov imorron :// helvete också. äh, det går nog bra tror jag.


i början av januari flyttar jag :D:D:D:D:D:D:D:D can't wait. ska bli så jävla skönt att komma bort från njurunda och alla idioter =D


menmen , orkar inte skriva nå mer nu.

pussssssssssssssssssshey

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards