Alla inlägg den 6 november 2008

:@

Av alexandra - 6 november 2008 14:45

DU SKA BARA DÖÖÖÖÖ DIN JÄVLA HORA FATTAR DU DET ?! :@

ÄR SÅ JÄVLA LESS PÅ DIG OCH DINA PATETISKA IDÈER !!! LÄMNA MIN BRORSA IFRED, FATTAR DU ?!


ÄÄÄÄÄÄÄÄCCCCCCCCCCCKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEELLLLLLLLL
LLLLLLLL


sitter på skolan fortfarande, och jag hade visst ingen håltimme :s jävla skit, och så sitter man där på matten, med klassen ( har spezmatte egentligen ) och fattar ingenting, och ingen hjälp får man heller :o hua! hatar mattelärarn. dra åt helvete. xp


efter skolan blire nog bara till att dra hem tror jag. ingen vill ju hitta på ngt med mig som vanligt :/

menmen, jag har väl inga kompisar :'(


asså, älskling. på utsidan bryr jag mig inte ett skit om dig och ditt liv, men insidan rasar ihop vid tanken på dig och ngn annan. och det allra värsta är fan att jag inte kan göra ett skit. jag kan inte tvinga dig, men varför säger du att du älskar mig om du inte menar det ? jag hade nästan kommit över dig, och du säger att du älskar mig ? vad menar du med det ? tål du inte att jag kan klara mig utan dig , eller vad är det frågan om ? jag har alltid varit din och jag erkänner, det var jävligt svårt att glömma, jag vill inte gå igenom det igen, men nu måste jag ju bara för att du sa sådär >.<

käre gode gud, hjälp mig. hjälp mig gå och aldrig se tillbaka.


jahaja, snart bär det av till fagga. i början av januari. måste bestämma ett datum snart. helst förra månaden xD fuck också.


menmen, min lektion börjar typ nu. data +o( UUUUUSCH!

vettefan när jag skriver nästa gång, men vi får se.

 RIIIIIIIING!


pussssssssssssssshey

Av alexandra - 6 november 2008 12:58

it's been a long long time, for that i owe you now


------------------------

sitter på skolan nu, och har håltimme xD dryyyyyygt. var även på skolan 8.20 imorse och jag började inte förrän 10.10 xD


har inge internet hemma :/ känns förjävligt.


men ska dra nuja,

pussssssssssssssshey



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards