Alla inlägg den 18 november 2008

Av alexandra - 18 november 2008 12:42

jag förstår inte ens varför du sitter och läser min blogg över huvud taget..? har du inte ett jobb att sköta? eller ett eget liv? jag har inte snackat ngt om varken dig eller din familj så om du tror att du kan skrämma mig genom att dra in mig i rätten igen så har du verkligen misslyckats, din mes. alla vet ju hur det gick förra gången vi var i rätten tsm, så yra inte om saker du kommer att förlora på sen xD


----------------------

 sitter iaf på skolan nu :// dryg dag. men ibland måste man väl ha sånna också ? jävla skit.


efter skolan blire väl bara att dra hem och inte göra ngt alls. kanske lite plugg, får se om jag orkar.


i helgen har jag iaf varit i timrå och sjungit singstar heeeeeeeeeeela tiden. fan, jag och syrran. vi satt och sjöng i fem timmar i lördags, och klockan två på natten var vi klara xD mkt till liv eller ? :o NÄEEEEEEEE!

till helgen vettefan vare blir, kanske drar ut om jag orkar. nästa helg blire till att julshoppa :D myyysigt.


jaja, fortfarande inge internet hemma :// men det löser sig snart hoppas jag väl


pusssssssssssssssssshey

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards