Alla inlägg den 23 november 2008

Av alexandra - 23 november 2008 17:05

tänkte bara berätta att jag tänker skaffa ny blogg inom en snar framtid. har inte bestämt när än, men jag säger till, oroa er inte!


pusssssssssssssssssssssssssshey

Av alexandra - 23 november 2008 15:35

Sitter här i fagervik och har nyss kollat på film ;)

"Jiddra inte med Zohan" .

En fråga som dyker upp i mitt huvud efter varje film är ;

Varför slutar alla filmer lyckligt ? Finns det ens EN film som inte gör det ? Det börjar bli lite irriterande . Jag vill se en film som slutar olyckligt om det så bara finns en film i hela världen som gör det.

Finns det ngn där ute som har sett en film med olyckligt slut , kommentera filmens namn så ska jag se den.


-----------------------------

Okej, lite allvarligare nudå. Blir smått irriterad på min mor och syster ibland. Hela lördagen så var dom på mig och var sura så fort jag öppnade munnen och sa ngt. Vad  det än var.

"Men du ska ju sluta snusa ju" eller "Men ät vad du vill då, kräsna idiot" Kanske lite överdrivet det sista, men på ett ungefär så var det vad jag fick höra hela dagen. Det var ju tur att Favvis kom och hämtade mig på kvällen så att jag slipper höra ngt tills imorron eftermiddag. Great!

Men tillbaka till en sak. Jag vet att jag ska sluta snusa, men den som tror att det går att sluta på en gång, är rent ut sagt dum i hela huvudet. Jag har försökt med den metoden två gånger, och det funkar inte. Man blir bara sur och irriterad på varenda liten småsak. Men jag ska sluta. Börja med att trappa ner lite och kanske bara snusa tre-fyra stycken om dagen. Till att börja med. Sen får vi se. Ska försöka vara snusfri, helst till julafton men senast till nyårsafton. Som ett slags nyårslöfte. Återkommer med det senare på året.


Imorron ska jag och Emma fara till Kickans grav. Skulle ju egentligen ha gjort det i fredags, men jag glömde som sagt mitt ljus hemma och så, så vi bestämde oss för att ändra det tills imorron ist, vilket är mktmkt bättre, för då hinner jag hem och hämta ljuset innan Emma slutar skolan.


Menmen, nu har jag nog inte så mkt mer att berätta, men kom ihåg, har du sett en film med olyckligt slut, kommentera så ska jag se den.


pusssssssssssssssssssssssssshey

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards