Alla inlägg den 4 september 2008

Av alexandra - 4 september 2008 22:18

FUCK också.

jag pallar inte mer, mitt tålamod börjar rinna ut. till slut kommer jag ändå stå där ensam kvar. lämnad att dö. vad håller jag på med egentligen ? vad äre för fel på mig ? allt jag trodde på var äkta kärlek, men sen då ? när den där " äkta kärleken " försvinner ? vad händer då ? vad har man för alternativ sen ? alkohol ? droger ? jag känner mig verkligt frestad. vad spelar det för roll ? att ge upp är inte riktigt vad jag brukar göra, men nu verkar det inte finnas ngt annat val. vad ska jag ta mig till ?  jag känner mig så hjälplös. utmattad. jag vill bara dö. lämna denna värld. lämna allt och bara försvinna. komma bort. är det för mkt begärt ?


---------------------------------------------------------------------------------------------


du tvivlar på mitt ord. du tvivlar på mina känslor. du tvivlar på mig. finns det ngt du inte tvivlar på ? jag hatar att jag älskar dig så jävla mkt. det gör allt såååå mkt svårare. jag vill lämna världen, men inte dig. jag vill glömma allt, men inte dig. jag har försökt, att få allt att fungera, precis så som du vill att det ska. jag har försökt göra allt på ditt sätt. på dina villkor. och jag har lyckats. men inte tillräckligt ? jag är inte hel utan dig, så varför ska jag stanna kvar ? det som gör allt snäppet svårare är att du faktiskt bryr dig. du bryr dig om mig, så som alla andra har slutat göra. du vill mitt bästa, och jag vill ditt. jag trodde jag hade träffat på min äkta kärlek, när jag träffade dig. rätt eller fel ? jag vet, ärligt talat, inte. men jag vet att jag älskar dig, och att jag alltid kommer göra det. no matter what, honey.


-------------------------------------------------------------------------------------------


imorron blire skolan, sen bio med sis på kvällen =)

idag har jag köpt en ny stav och tre nya kulor, en blå, en vit och en rosa. den osa är nog min favorit.


men nu ska jag nog gå och sova tror jag. har känt mig väldigt trött på sista tiden. helt slutkörd. men ring/smsa.


pöws

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards