Alla inlägg den 18 september 2008

Av alexandra - 18 september 2008 23:24

idag mår jag lite bättre. men det blev ingen skola för mig. för det första så sov jag över, vaknade 10.50 typ . för det andra så mådde jag inte så spec bra när jag vaknade heller.. mådde illa, och kände mig lite febrig. men annars har jag mått bra hela dagen. allt blev mkt bättre när jag fick sova ut och sen vara ute i friska luften. så vi får väl se hur jag klarar mig imorron. funderar på att skippa idrotten, eller iaf höra om det inte finns ngt annat jag kan göra ist, eftersom jag har vare sjuk.


---------------------------------------------------------------------------------------------


jag grät hela kvällen igår typ. det gick bara inte att sluta. men sen ringde papi så då var jag tvungen. ingen kan ngnsin förstå hur mkt jag saknar dig, ronja. jag önskar jag kunde spola tillbaka tiden så inget av det här hade hänt. men jag har insett att det är såhär du vill ha det, så jag får väl acceptera det då. men försök inte komma till mig sen du heller då. jag orkar inte med dig längre, men jag saknar och älskar dig. jag vill bara inte må dåligt längre. så därför äre nog bäst om vi inte pratar på ett tag.


-------------------------------------------------------------------------------------------


att förlora en bästa vän, är så jävla jobbigt. jag tkr synd om alla som ngnsin får/fått göra det. ta hand om dom ni älskar. tappa inte bort dom i onödan. ingen mår bättre av det. tro mig.


----------------------------------------------------------------------------------------


menmen, ska upp tidigt imorron, så det är väl bäst man går och lägger sig. skriver nog inte förrän på söndag, om jag inte skriver imorron efter skolan. ska till syster imorron kväll och kommer hem på lördag ngn gång. men ring och smsa :) <3


pöws

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards