Alla inlägg den 21 september 2008

Av alexandra - 21 september 2008 20:53

jag orkar inte mer. jag försöker klara av en enkel jävla dag, men när jag kommer hem så är jag så jävla utmattad att jag bara vill sova. sova, och aldrig, aldrig mer vakna.


------------------------------------

jag har slut på ord, av ngn anledning. jag kan inte förklara längre. inte skriftligt, inte muntligt, bara i mina tankar.


---------------------------------

jag kan säga att jag är jävligt less på idioter, och alla som lovar en massa skit, för att sen bara skita i det. jag menar, har inte jag också känslor ? blir inte jag ledsen ? arg ? förbannad ?

i andras ögon, verkar det inte som så . jag är bara så jävla less på allt!


------------------------------

ngn som tror att t hörde av sig ? INTE JAG! jävla fittidiot. orkar inte längre. jag lägger ner dig nu, have a nice fucking life!!

Av alexandra - 21 september 2008 17:30

haha, klockjäveln är 17.32 och jag har inte ens klätt på mig idag xD sitter fortfarande i min söta pyjamas och softar. tittar på Gossip Girl nu, och sen blire OTH . efter det blire till att hoppa in i duschen. myys. joina mig ? ;p

 haha, närå.. skämtade bara.


--------------------------------------

 skulle ju vara med t idag egentligen, men som vanligt så hör han aldrig av sig. iofs så skulle han ju till mamma sin idag och fira lite, men kom igen, han ringde vid 10 imorse och då var han påväg dit, eller ngt sånt. klockan är halv 6 nu. menmen, whatever, jag är van vid det här . han ringer väl senare, kanske.


----------------------------------------

näe, nu ska jag dra och titta klart på GG, skriver sen.

pöws

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards