Alla inlägg den 22 september 2008

Av alexandra - 22 september 2008 23:01

idag, sov jag över. igen. papi, du hade rätt, jag sov inte så jävla bra inatt :/ menmen, vaknade halv 10, och började 10.10 GREAT! men jag skyndade mig, sket i frukosten, och gjorde mig klar på en gång, missade ju första lektionen, men jag var åtminstone på den andra, =) sen åkte jag direkt hem, åt lite lunch, pratade med papi, sen efter ett tag, gick jag till erica och tittade på film, sen gick vi bort till dagis och träffade c, e och e. pratade lite med dom, och sen gick vi hem igen, och fortsatte kolla på filmen, psykfilm, btw. " Sex and breakfast " hette den. hua! skitfilm. sen gick jag hem, kollade lite på tv, och sen gjorde jag mat, och kollade lite till på tv, och nu sitter jag här, ska gå och lägga mig snart.


----------------------------------

timrå spelade idag. mot frölunda. timrå vann, 3-2 YÄY! önskar jag hade varit där. men det blir nog nästnästa tisdag, kanske =) wiie, hoppas. jag har aldrig vare på en hockeymatch förut xD ska bli kul .


-----------------------------------

 menmen, ska göra mig klar nuja, men jag skriver imorron.

pöws

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards