Alla inlägg den 15 september 2008

Av alexandra - 15 september 2008 17:07

jag är ensam hemma igen, så nu kan jag släppa ut alla känslor.

jag har gett upp hoppet om livet.


jag är less på att bli ignorerad som en hundskit på marken. jag är less på alla så kallade kompisar som bara skiter i en. jag pallar inte bry mig längre. mamma flyttar snart, kanske ska haka på ?

jag är förbannat less på alla jävla idioter. jag vet, det låter patetiskt, men ingen bryr sig längre. jag kan göra vad fan jag vill, ingen skulle märka ngt.


-----------------------------------------------------------------------------------------


haha, när jag började skriva var klockan 17.07 och nu är klockan 22.23 hm, vad har jag gjort under den här tiden då tro ? ;p näe jag skämtar bara, jag har tyckt synd om mig själv, och jag har tittat på film, SATC. med syster. kanonbra film. iofs har jag ju sett den förut, så det visste jag ju redan, men hon hade inte sett den, satt.


-----------------------------------------------------------------------------------------


menmen, imorron äre skola, så jag ska väl lägga mig nuja.


pöws

Av alexandra - 15 september 2008 08:59

klockan är nu 08.59 ska börja dra mig neröver till byn snart. tänkte bara skriva lite om min morgon. vaknade typ halv 8. mami ringde och väckte mig, sen låg jag och blundade lite till och då ringde tomas, så då vare väl bara att kliva upp och göra sig iordning. klädde på mig, käkade frukost, sminkade mig och fixade det sista och nu sitter jag här och väntar på att klockan ska gå lite fortare. det ätr tråkigt att bara sitta hemma och vänta när man är klar med allt.

tänkte dra till iv med mitt gamla busskort idag, men jag vet inte om jag orkar. fårse, slutar 12 idag.

menmen, skriver ikv =)


pöws

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards