Alla inlägg den 13 september 2008

Av alexandra - 13 september 2008 19:56

jag tror jag håller på att bli sjuk =s jag vill inte. känner mig lite febrig, och hängig. =/


-------------------------------------------------------------------------------------


jag trodde inte jag skulle klara mig utan dig, men det fungerar alldeles utmärkt. visst, jag saknar dig, men jag mår inte dåligt. jag vill inte ta livet av mig. du var mitt liv en gång i tiden. jag ville inte klara mig utan dig, men en dag vaknade jag och allt var förändrat. jag älskar dig fortfarande, och jag kommer nog alltid göra det, mer eller mindre, men din plats i mitt hjärta verkar krympa mer och mer. jag ger aldrig bort platsen helt, jag menar, du var min första kärlek, men ngn annan kommer ngn gång få en plats brevid din. 


------------------------------------------------------------------------------------


igår kom mami hem, och det var ju riktigt nice. erica fick även sin dator igår och det är ju den jag sitter vid nu. =)

ngn som tror mig när jag säger att hon inte är nöjd nu ?


-----------------------------------------------------------------------------------


nu vet jag inte vad jag ska göra, men ngt blire väl, ring eller smsa om ni vill hitta på nå,


pöws

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards