Direktlänk till inlägg 2 september 2008

jag är patetisk

Av alexandra - 2 september 2008 22:24

OMG! jag är tamejfan dumihuvudet. :s

fanfanfan, jag tjatar på dig att du ska ta och bestämma dig ngn fucking gång, men jag kan inte ens säga att jag älskar dig ?! shiet, jag är patetisk.

jag vet att du förmodligen inte kommer läsa det här, men jag säger såsmåningom ändå vad jag skriver.

Jag skulle kunna säga " jag älskar dig " hur mkt som helst, till dig, för jag menar det verkligen.. du vet att jag aldrig skulle säga det om jag inte menar det. Men du vet hur jävla jobbigt det är för mig, att behöva gå och vänta på dig i ett år eller två, och sen bara bli besviken i vilket fallsomhelst. nejnej, jag tar tillbaka det där, du vet INTE hur jävla jobbigt det är för mig. i mina tankar är du hos mig jämt och ständigt. men i verkligheten, känns det som om du börjar dra dig undan från mig, som om jag har pesten eller ngt. fuckfuckfuck, jag måste ha ngt fel, som inte inser sanningen. jag sitter här och bara skriver och skriver, men hur mkt av mina drömmar kommer bli sanna ? jag vet ärligt talat inte. jag önskar jag kunde läsa dina tankar ibland. jag önskar jag kunde få se vad som försiggår i ditt huvud.

för mig är du hela världen och lite till, jag älskar dig till månen och flera tusen varv runt och tillbaka.

det är svårt att beskriva vad jag känner för dig, men jag tänker på dig varje dag, varje minut, varje sekund. natt som dag. sommar som vinter. överallt, hela tiden.

vad jag vill ha sagt är att för mig betyder du allt.

jag älskar dig, nu och föralltid.


---------------------------------------------------------------------------------------


haha, ronja idarå. xD alla har väl hört/läst om orkanen Gustav i USA ? ronja hade tydligen inte det iaf, för hon trodde Gustav var en kille som inte hade evakuerats xD att han var den enda som var kvar i New Orleans.

haha, min ronja är ganska dum ibland, men jag lever med det, och älskar henne ändå.. lite mer för varje gång hon är lite småtrög, faktiskt. <3<3


-------------------------------------------------------------------------------------------


var på stan efter skolan idag, och tur var väl det, för där träffade jag min älskade alexandra sundin <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

åh, sweet, vad härligt det var att träffa dig igen. äru hemma för gott nu ? jag hoppas verkligen det. åh, du vet inte hur saknad du har vare. =)=)<3<3


------------------------------------------------------------------------------------------


fick resten av min lön idag =) fett nice, så imorron blire stan efter skolan och köpa ett par byxor och kanske en tröja =) ngn som är på ? make a call, isf =) <3


-----------------------------------------------------------------------------------------


nu blire nog SATC och sen sängen tror jag. är fett jävla trött, och imorron måste jag kliva upp lite tidigare och hoppa in i duschen. myys . god natt.


pöws

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra - 27 november 2008 11:34

Nu tror jag nog att bloggen är färdig ;p tack älsklingssis <3   tänker inte ta bort den här, men jag kommer heller inte använda den, så om ni vill fortsätta läsa , så gör det på ; http://lillasysteralexandra.blogg.se   pusssssssssssssssssssssshey ...

Av alexandra - 23 november 2008 17:05

tänkte bara berätta att jag tänker skaffa ny blogg inom en snar framtid. har inte bestämt när än, men jag säger till, oroa er inte!   pusssssssssssssssssssssssssshey ...

Av alexandra - 23 november 2008 15:35

Sitter här i fagervik och har nyss kollat på film ;) "Jiddra inte med Zohan" . En fråga som dyker upp i mitt huvud efter varje film är ; Varför slutar alla filmer lyckligt ? Finns det ens EN film som inte gör det ? Det börjar bli lite irriterande ....

Av alexandra - 21 november 2008 10:51

i min fantasi, rullar vi runt bland mjuka kuddar   ------------------------- sitter på skolan nuja, och har svenska . precis gjort en bildanalys vilken gick jävligt bra . :):)   efter skolan blire till att dra till kickans grav :') men jag glömde...

Av alexandra - 20 november 2008 13:06

you're so hot, teasing me   ------------------------ asså, ni kan fan inte gissa vart jag är nu. jag ger er en ledtråd; det börjar på S och slutar på KOLAN xD  som fucking jävla vanligt!   idag blire utvecklingssamtal. men eftersom att jag är bä...

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards