Direktlänk till inlägg 11 september 2008

feeling better than ever

Av alexandra - 11 september 2008 21:00

ni anar inte hur jävla skönt det är att äntligen ha fått ett avslut på allting. jag mår så fucking bra.

-----------------------------------------------------------------------------------------

att jag ens trodde att jag aldrig skulle klara mig utan dig, ( haha! ) vad fan tänkte jag med egentligen ? jag förtjänar nått så jävulskt bättre än dig . och jag lovar dig, jag ska aldrig, ALDRIG mer sätta mig i en sån situation som jag gjorde med dig.

shiet, vad bra jag mår alltså. du är ett avslutat kapitel i mitt liv. we're finished. never ever again. jag fattar inte att jag lät det gå så långt som det gjorde. jag menar, vad fan ska man med en kille till, om han bara är otrogen och skiter fullständigt i dina känslor och tankar, med ? slöseri med tid, säger bara jag. 

när jag nu tänker efter, så fattar jag inte att jag har slösat mer än fyra år på absolut ingenting. jag kommer aldrig få tillbaka den där tiden, och det känns förjävligt. men från och med nu ska jag bara leeeva livet och bara må bra. joina mig ngn ? isf, make a call, 07*8*6510*  =D

 -------------------------------------------------------------------------------------

det enda som är fel nu är min jävla handjävel och vi har idrott imorron =s hoppas vi inte ska göra ngt med händerna. hoppashoppashoppas . menmen, det löser sig imorron, jag får väl göra nå annat dårå. men kul skare bli iaf. och snart blire festa igen. jag hade slutat, för tomas skull, men nu äre ju lika bra att sätta igång igen :D kanske ska vänta tills jag får pengar bara. men sen blire partypartyparty..

ngn som är på ?

--------------------------------------------------------------------------------------

imorron äre fredag, och då ska jag väl inte göra så hemskt mkt. blir väl skolan. och sen chilla, börjar ju bli jävligt kallt ute nu för tiden, så det blir väl till att sitta hemma och glo på film eller ngt. mami kommer ju hem imorron =)

----------------------------------------------------------------------------------------

idag vart det även en tur till b-sand och hämta lillebror, som är livrädd för idiotfittan och hennes bror. men jag sa till han när skolan började, att äre ngt, så ring, jag kommer på en gång. visserligen blev det till att missa sista lektionen, men ingen ska röra min brorsa, inte ens snacka skit, för det tolererar jag inte. det är min lillebror och jag bestämmer. så back off bitches!

-----------------------------------------------------------------------------------------

menmen, ska väl gå och packa inför morgondagen.

shiet, jag mår asbra!! =D=D=D=D=D=D


pöws

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra - 27 november 2008 11:34

Nu tror jag nog att bloggen är färdig ;p tack älsklingssis <3   tänker inte ta bort den här, men jag kommer heller inte använda den, så om ni vill fortsätta läsa , så gör det på ; http://lillasysteralexandra.blogg.se   pusssssssssssssssssssssshey ...

Av alexandra - 23 november 2008 17:05

tänkte bara berätta att jag tänker skaffa ny blogg inom en snar framtid. har inte bestämt när än, men jag säger till, oroa er inte!   pusssssssssssssssssssssssssshey ...

Av alexandra - 23 november 2008 15:35

Sitter här i fagervik och har nyss kollat på film ;) "Jiddra inte med Zohan" . En fråga som dyker upp i mitt huvud efter varje film är ; Varför slutar alla filmer lyckligt ? Finns det ens EN film som inte gör det ? Det börjar bli lite irriterande ....

Av alexandra - 21 november 2008 10:51

i min fantasi, rullar vi runt bland mjuka kuddar   ------------------------- sitter på skolan nuja, och har svenska . precis gjort en bildanalys vilken gick jävligt bra . :):)   efter skolan blire till att dra till kickans grav :') men jag glömde...

Av alexandra - 20 november 2008 13:06

you're so hot, teasing me   ------------------------ asså, ni kan fan inte gissa vart jag är nu. jag ger er en ledtråd; det börjar på S och slutar på KOLAN xD  som fucking jävla vanligt!   idag blire utvecklingssamtal. men eftersom att jag är bä...

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards