Direktlänk till inlägg 16 september 2008

fuck också

Av alexandra - 16 september 2008 13:38

allt känns helt fel. jag vill inte vara kvar här. denna fucking värld skrämmer skiten ur mig. snälla, ta mig tillbaka. tillbaka till det som varit. när man var liten. när man inte hade några bekymmer alls. allt var perfekt. inga fördomar, inget baktal, inget skitsnack. alla var kompisar med alla.

vart har mitt liv tagit vägen ? jag vet inte vad jag ska göra längre.

jag är trött, jag vill sova och aldrig mer vakna. falla in i en dvala, inte levande men heller inte död. jag är trött på att känna smärta vart fan jag än sätter mina fötter.


det finns en anledning till att jag började skriva blogg. jag hade ingen att prata med. men på ngt sätt måste jag få ut mina känslor, på ngt sätt. är det så jävla fel ? jag skriver inte för att folk ska tycka synd om mig. inte alls. så jävla patetisk är jag fan inte. det värsta jag vet är när folk tycker synd om mig. livet är alldeles för kort för det. jag vill bara må bra. är det för mkt begärt ? för om det är det, så vet jag inte om jag är villig att stanna kvar här längre.


att ta ansvar för sina handlingar är ibland mer komplicerade än vad man tror. men den dagen ni börjar ta ansvar för er själva så kan jag funderar på att komma tillbaka. jag är less på att ni lägger över era fel på mig. jag har väl nog med mina egna problem ? mina problem, som ingen vill lyssna på. jag måste hålla allt för mig själv, det måste inte ni. tänk er för. tänk efter innan ni snackar.

det kan se ut som om jag mår skitbra, men inombords dör jag lite mer för varje dag som går. men ingen ser det.


jag vet alla era brister, för det är ju fan det ni suttit och pratat med mig om, men ingen vet mina. bara jag. inte ens min mamma. tyck inte synd om mig. lev era liv ni, jag klarar mig nog. kanske.


shiet, jag pallar inte mer.

 
 
issa

issa

16 september 2008 14:28

jag försökte iaf!

http://issa-velander.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra - 27 november 2008 11:34

Nu tror jag nog att bloggen är färdig ;p tack älsklingssis <3   tänker inte ta bort den här, men jag kommer heller inte använda den, så om ni vill fortsätta läsa , så gör det på ; http://lillasysteralexandra.blogg.se   pusssssssssssssssssssssshey ...

Av alexandra - 23 november 2008 17:05

tänkte bara berätta att jag tänker skaffa ny blogg inom en snar framtid. har inte bestämt när än, men jag säger till, oroa er inte!   pusssssssssssssssssssssssssshey ...

Av alexandra - 23 november 2008 15:35

Sitter här i fagervik och har nyss kollat på film ;) "Jiddra inte med Zohan" . En fråga som dyker upp i mitt huvud efter varje film är ; Varför slutar alla filmer lyckligt ? Finns det ens EN film som inte gör det ? Det börjar bli lite irriterande ....

Av alexandra - 21 november 2008 10:51

i min fantasi, rullar vi runt bland mjuka kuddar   ------------------------- sitter på skolan nuja, och har svenska . precis gjort en bildanalys vilken gick jävligt bra . :):)   efter skolan blire till att dra till kickans grav :') men jag glömde...

Av alexandra - 20 november 2008 13:06

you're so hot, teasing me   ------------------------ asså, ni kan fan inte gissa vart jag är nu. jag ger er en ledtråd; det börjar på S och slutar på KOLAN xD  som fucking jävla vanligt!   idag blire utvecklingssamtal. men eftersom att jag är bä...

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards