Direktlänk till inlägg 20 september 2008

fuck off!!

Av alexandra - 20 september 2008 22:56

jag orkade inte skriva igår, eller gjorde jag det ? :o jag kommer inte ihåg. xD


menmen, sov ju hos syster inatt, och vi gjorde väl inte så värst mkt igår. käkade max gjorde vi ;p yummie.

innan t slutade jobbet så var jag på birsta, för hon skulle hämta mig där, så då gick jag där typ en halvtimme själv och bara kollade runt, sen träffade jag emma, lina och deras kompis. =) mkt mys. dom fick nå fnatt och tog av sig skorna inne på birsta city och gick där barfota, eller dom hade ju strumpor på sig, men ändå . sen satt vi och ritade teckningar ( xD ) det var egentligen till för småbarn, men vi satt där ändå och ritade såååå fina bilder. l ritade en liten neger xp haha, " jag ska fan inte vara rasse " eller hur vare ? shiet, men sen efter typ en halvtimme så skulle dom hem, så då satt jag där själv i typ 5-10 min, sen kom syster, men tack för en underbar halvtimme, brudar =) jag behövde det, ni fick mig att skratta. om jag säger föralltid, vad säger ni då ? =)


--------------------------------------------------------------------------------------


jag har mått lite bättre dom senaste dagarna, psykiskt iaf. börjar bli förkyld och sjuk. har skitont i halsen. :s menmen, det är höst nu, då blir jag sjuk .


------------------------------------------------------------------------------------


åh, även att fittäckelhorjävlatöntarna gick och snackade om mig igår, när vi gick från skolan. xD no lifers. shiet, snälla. väx upp och gör eran omgivning en fucking tjänst! hur omoget äre inte att hålla på att snacka skit ? att snacka bakom ryggen på folk ? att gå och hela tiden vända sig om för att se vad jag gör ? men guuuuud, hur jävla patetisk får man bli ? GET A FUCKING LIFE, BITCHES! antingen så lämnar ni mig helt jävla ifred, eller så snackar ni med mig. trots allt äre inte jag som har gjort fel!


------------------------------------------------------------------------------------------


menmen, är äckligt trött, så jag funderar på att sätta mig framför teven ett tag, och sen krypa i säng. skriver imorron, ily <3


pöws

 
 
Ingen bild

RRRRRRRRRRR

24 september 2008 12:40

vilka är "fittäckelhorjävlatöntarna"? Jag, Malle & Helene?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra - 27 november 2008 11:34

Nu tror jag nog att bloggen är färdig ;p tack älsklingssis <3   tänker inte ta bort den här, men jag kommer heller inte använda den, så om ni vill fortsätta läsa , så gör det på ; http://lillasysteralexandra.blogg.se   pusssssssssssssssssssssshey ...

Av alexandra - 23 november 2008 17:05

tänkte bara berätta att jag tänker skaffa ny blogg inom en snar framtid. har inte bestämt när än, men jag säger till, oroa er inte!   pusssssssssssssssssssssssssshey ...

Av alexandra - 23 november 2008 15:35

Sitter här i fagervik och har nyss kollat på film ;) "Jiddra inte med Zohan" . En fråga som dyker upp i mitt huvud efter varje film är ; Varför slutar alla filmer lyckligt ? Finns det ens EN film som inte gör det ? Det börjar bli lite irriterande ....

Av alexandra - 21 november 2008 10:51

i min fantasi, rullar vi runt bland mjuka kuddar   ------------------------- sitter på skolan nuja, och har svenska . precis gjort en bildanalys vilken gick jävligt bra . :):)   efter skolan blire till att dra till kickans grav :') men jag glömde...

Av alexandra - 20 november 2008 13:06

you're so hot, teasing me   ------------------------ asså, ni kan fan inte gissa vart jag är nu. jag ger er en ledtråd; det börjar på S och slutar på KOLAN xD  som fucking jävla vanligt!   idag blire utvecklingssamtal. men eftersom att jag är bä...

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards