Alla inlägg den 2 april 2008

Av alexandra - 2 april 2008 16:06

a million miles wouldn't seem that far, i go anywhere just to win your heart


fan, nu äre längesen jag skrev :/ men jag har inte haft nå internet. fick i måndags :D GREAT!


Tomas, hjälp mig, ska jag gå vidare ? ska jag fortsätta vänta ? du måste ju säga. hur ska jag annars veta ? du vet att jag alltid kommer att älska dig. du vet att jag inte kan glömma dig. vad mer vill du ha bekräftat ? du vet hur jävla mkt du betyder för mig. jag älskar dig verkligen, av hela mitt fucking hjärta. please, baby, hjälp mig ?!


omfg, trodde jag skulle ha skitmkt att berätta, men det har inte hänt så jävla mkt. jag har bestämt mig för att färga mitt underhår rosa, å sen ska jag ta hål i läppen. :) efter det ska jag tatuera mig. :D wiiie , efter det ska jag nog växa upp tror jag x) haha^^

asså, ni fattar inte hur jälva great det är med internet. fyfan, man kan tro att mitt liv hänger på det. :o :p haha


menmen, har inte så mkt mer att skriva nu. so, byebye bitches <3

/A

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards