Alla inlägg den 9 april 2008

Av alexandra - 9 april 2008 21:38

jag kommer förfölja dig, tills du blir min


jobbat idag :) trevlans. sista dagen på denna veckan. sen blire skola för hela slanten :/ men det är ju fun to träffa alla igen. vare borta sen i fredags ffs! imorron, när jag kommer hem från skolan, så ska mami möta mig på kvissle, för vi ska hämta mitt leg. :) wiiie! ÄNTLIGEN, säger bara jag.


WIIIIE. I SLUTET PÅ DENNA MÅNADEN SÅ SKA JAG FÄRGA UNDERHÅRET, OCH TA HÅL I LÄPPEN :D  fan, ja är ganska mörkbrunhårig i skallen nu, tänk om inte det rosa i underhåret syns ngt sen då ?! :o hmm, jag har inte råd att göra hur många gånger som helst ;/ men wtf, det löser sig.


har nog inte så mkt mer att berätta just nu .

check out my bdb too :) www.huwltan.bilddagboken.se kommentera också, ffs! lots of love, <3 byebye bitches

/A 

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg regelbundet ?
 Ja, varje dag.
 1-3 ggr i veckan.
 1-3 ggr i månaden.
 Nej, nästan aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards